Jagged Alliance 3 utannonserat – Se trailern här

Robot
Jagged Alliance 3 utannonserat – Se trailern här

Legosoldaterna gör återintåg för alla XCOM-fans

#Haemimont, #Jagged-alliance, #jagged-alliance-3


Medlem

Vad synd Då blir det inget Titan Quest 2, antar jag...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Skoj.
Spelade ettan en hel del, lagt ner alldeles för många timmar och varv på det.
Det här såg ut att kunna bli roligt, fast inväntar betyg och hoppas att det inte bara kommer till PC, blir inget köp isf.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Vad synd Då blir det inget Titan Quest 2, antar jag...

Dom har ju typ 28 outannonserade spel i utvecklingen

Medlem

Kan inte påstå att det såg jättebra ut men turbaserad strategi är alltid intressant så kommer hålla koll på det.

Medlem

Hoppas det blir bra, gillar turordnings baserat.

Medlem

Blir köp oavsett hur kasst. Because nostalgi.

Medlem

Körde Jagged Allience 2 Deadly Games som fasen, så detta var en trevlig nyhet!

Medlem

Coolt men vart är mitt Titan Quest 2


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Såg kul ut, perfekt när man vill ha något lugnare spel man kan ta lite tid på sig.

Medlem

Synd att det är "turn-based" vilket gör det ointressant för egen del. Hade velat ha real time strategy och kunna röra gubbarna fritt o inte vänta på min tur. Gillar spelets setting dock. Nutids Commandos.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

har helt underbara minnen från jagged alliance 1 när man satt med alla kompisarna på landstället framför datorn, och alla turades om och kontrollerade en karaktär var. föräldrar som tjatade på att vi skulle hitta på saker ute istället, men alla ville bara sitta inne i gäststugan och spela jagged alliance.

med det sagt såg väl inte det här så jätteintressant ut, även fast jag vill gilla det enbart av nostalgiskäl.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Dom har ju typ 28 outannonserade spel i utvecklingen

Då kanske hoppet fortfarande lever


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Titan Quest kanske visas nästa år, de kan inte ha kommit så långt på det än att de är redo att visa det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av quadratis:

har helt underbara minnen från jagged alliance 1 när man satt med alla kompisarna på landstället framför datorn, och alla turades om och kontrollerade en karaktär var. föräldrar som tjatade på att vi skulle hitta på saker ute istället, men alla ville bara sitta inne i gäststugan och spela jagged alliance.

med det sagt såg väl inte det här så jätteintressant ut, även fast jag vill gilla det enbart av nostalgiskäl.

Vi körde så i 2an, jag och två kompisar. En karaktär var samtidigt som vi satt och proppade oss fulla med polly.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Spelade också tvåan en massa som ung. Minns att jag fick det som demo genom PC Gamer.

Nostalgin gör mig intresserad även av detta!

Medlem

Hallelujah! Mina böner från igår besannades! Prisa spelguden.

Medlem

Fantastisk Ivan är med i början av trailern, han verkar ha lärt sig lite engelska sen sist.

Medlem

Hoppas verkligen de inte sabbar detta nu som med de senaste spelen som släpps med namnet Jagged alliance.

Medlem

Ohh, många timmar blev det på Jagged Alliance 2. Hoppas detta inte går för långt ifrån tvåans spelkänsla.

Medlem

Hm :/ Tycker trailern visar upp Xcom med nya skins, inte Jagged Alliance. Hoppas jag har fel.

Inaktiv

Nejen... det ska ju vara real time with pause i dessa spel.

Medlem

Coolt. Ska lätt köpas.

1
Skriv svar