Svenska vampyrspelet V Rising drar igång sin slutna beta

Robot
Svenska vampyrspelet V Rising drar igång sin slutna beta

Och det går fortfarande att anmäla sig.

#Stunlock-studios, #V-rising


Medlem

Blood Omen Legacy of Kain från 1996, det var grejer det!. Detta.. nej, för likt Diablo 3. Samt så många andra liknande titlar i dagens spelutveckling.

Men det är bara vad jag tycker.

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Blood Omen Legacy of Kain från 1996, det var grejer det!. Detta.. nej, för likt Diablo 3. Samt så många andra liknande titlar i dagens spelutveckling.

Men det är bara vad jag tycker.

Kanske värt att testa en beta och se om det är något vettigt?

Medlem

Ohh tack för tipset ser intressant ut sedan vill jag stödja den inhemska spelutvecklingen


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Najs. En rå trailer direkt ifrån Sveriges SpelMecka! Det hade varit sjukt att inte testa.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av MrCynical:

Kanske värt att testa en beta och se om det är något vettigt?

Kanske kommer att verka vresig, men det räckte med videon för min del. Har tröttnat på att det sprutar in fiender å så skall man veva åt alla håll å kanter. Hets hets hets.... Tack, men nej. Ha en trevlig helg.

Medlem

Löjligt med alla snabba rörelser, blixtrar och granater. Jag förstår inte vem som imponeras av sånt.

För mig är det bara störande, overkligt, passar inte setting. Valheim och Elden Ring behöver inte överdriven action och färgexplosioner för att verka häftigt.


signatur

Memento Mori

Medlem

Såg mycket fint och smooth ut!

Kan nog bli ett köp vid release!

Medlem

Fick invite till betan igår så skall bli kul att testa.

Medlem

åh va kul det såg ut men blir säkert inte vald till betan lol.

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Kanske kommer att verka vresig, men det räckte med videon för min del. Har tröttnat på att det sprutar in fiender å så skall man veva åt alla håll å kanter. Hets hets hets.... Tack, men nej. Ha en trevlig helg.

Förstår dig! Ha en trevlig helg!

1
Skriv svar