What year is it och vad har jag missat?
Efter att ha religiöst besökt FZ i stort sett dagligen under en herrans massa år så har tyvärr annat kommit emellan senaste halvåret (och att faktiskt hinna spela något behöver vi ju inte ens prata om...). Jag är nu väldigt out of the loop angående spelvärlden på ett sätt jag inte är van vid, och undrar om det goda forumfolket har några tips på hur jag kommer ikapp med de viktigaste händelserna? Browsa den fullständiga nyhetshistoriken här på FZ är såklart ett alternativ, men efter ett halvår känns det som ett mastigt projekt...
Tacksam för tips!
Binge-kolla alla fragzone fredag-avsnitt. så är du på banan på n0lltid.
Binge-kolla alla fragzone fredag-avsnitt. så är du på banan på n0lltid.
This. Kan även tipsa om att det finns i podd-form på Spotify och andra ställen där poddar vistas. Bra om man vill lyssna medan man sysslar med annat.
Inte kommit nått värt att (๏ 。๏)... senaste halvåret.
Raytracing har fortfarande inte kommit till FlightSIM (trots utlovat till dx12 som kommit).
Inga spel har fått Nanites o Lumen än (som du kanske han höra om).
Elden ring woptidoo? gäsp
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Det bästa är väl att lyssna på poddar när man jobbar eller gör annat ifall den möjligheten finns. Annars är som Tratt nämde att kolla fz avsnitt de återger allt som sker rätt bra. Ifall man hör något som är intressant så kan man fördjupa sig i just det. Ett alternativ är ju att även checka in discord och specefikt då kanske nyhetskanalen.
Annars kan det vara enklare för oss ifall du blir mer precis i vad du vill veta, dvs plattform, hårdvara, företagsskvaler, spel, konsol osv osv.
En nyhet som kanske glidit dig förbi ifall du varit helt avskärmad är att MS köpt upp activision-blizzard.
Dolmen visades i somras och kommer nu i Maj. Det är ändå stort.
Rentav ståndaktigt.
En Bamseponny av folket