Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?
Har nyss skaffat Rogue Legacy 2. Fett bra! Förutom det så blir det nog traditionsenligt WoW och lite V Rising.
Ska försöka ta mig igenom Stray, men jag extraknäcker även med Telltales The Walking Dead.
Kör vidare på mitt Experience Inc DRPG marathon. Operation Babel på handhållet och Demon Gaze extra på Konsol. Med en liten break för Live A Live som damp ned i brevlådan.
Planerat:
Demon Gaze Extra
Demon Gaze 2
Stranger of Sword city
Saviour of sapphire wings.
Operation Babel: New Tokyo Legacy
Operation Abyss: New Tokyo Legacy
Undernauts: Labyrinth of Yomi
Påbörjat:
Operation Babel: New Tokyo Legacy
Demon Gaze Extra
Avklarat:
Operation Abyss: New Tokyo Legacy
Undernauts: Labyrinth of Yomi
Suprise suprise, Stray!
Måste bara säga vilken stämning det är i spelet! Gillar man katter och cyberpunk är det mumma för sinnena
Är ju sluttampen på FZ Community Summer Challenge, så helgen blir ett enda långt spelmaraton
Syberia 2 under fredagsnatten.
Lördag och söndag blir det Resident Evil 2 remake och kanske även LittleBigPlanet 3 om det hinns med.
Stray är jag redan klar med, blev platinum på releasedagen. Uppskattar när det släpps spel man faktiskt kan ta sig igenom på tid motsvarande ett arbetspass. Längre spel blir oftast svårare att planera in i schemat och då tar det tid att komma in i en rätta känslan igen efter man tvingats till flera avbrott.
PowerWash Simulator.
Allt måste renas!
HA, jag med. har dissat ESO lite nu pga detta spel.
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...