Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

EA Sports gissar rätt VM-vinnare i fotboll - för fjärde gången i rad

Avstängd
Skrivet av Wolzac:

Säger inte på något sätt emot dig (delvis för att jag tyvärr är för dåligt påläst), men man måste kunna uttrycka en åsikt kring ett observerat problem utan att man blir anklagad för att man inte uttryckte sig kring andra problem som inte var specificerade i ämnet.
T.ex.:
"Jag tycker om köttbullar"
"Så du hatar sushi?"
Nja, men det var inte det jag uttryckte mig om just i denna stund

1999 när serberna barbariskt bombades av NATO, det var folkmord och etnisk rensning på serber, NATO tog Kosovo från Serbien och belönade albanska terrorister. T.o.m svenska freds sa att det som USA ville att serberna skulle skriva på för att inte bli bombade är oacceptabla krav. Hagtribunalen var helt hysterisk och ville stoppa visning av oberoende dokumentär som visade massvåldtäkter och slakt utav allt serbiskt i 52 serbiska byar omkring Srebrenica. Kristna ursprungsbefolkningen i Turkiet har blivit utrotade av turkarna, ytterst få spillrorna som är kvar terroriseras på alla möjliga barbariska sätt av turkarna.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

12
Skriv svar