Red Dead Redemption 2 har sålts i över 50 miljoner exemplar

Robot
Red Dead Redemption 2 har sålts i över 50 miljoner exemplar
Medlem

Inte för inte jag har klarat ut det 4 gånger Bra spel är ett understatement!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Extremt välförtjänt.

Medlem

Vill glädjas men känner bara bitterhet. Detta då Rockstar vägrar att uppdatera spelet för dem "nya" konsolerna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Och Rockstar skiter absolut i spelet.... snacka om megamiss.

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Inte för inte jag har klarat ut det 4 gånger Bra spel är ett understatement!

Bara fyra? Jag åker till Guarma för 6:e gången nu.

Medlem

Äntligen fått tid över att spela efter 3år
Spelat runt 24% bara men det blir bättre och bättre ju mer man spelar


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Avstängd

Sjukt överskattat spel
Definitionen av kejsarens nya kläder

Chefredaktör

Otroligt välförtjänt. Ett av mina absolut favoritspel genom tiderna ❤️

Medlem
Skrivet av Levi:

Sjukt överskattat spel
Definitionen av kejsarens nya kläder

Amen^^. Jag spelade igenom spelet när det släpptes och tyckte världsbygget och grafiken var top men utöver det så fanns där inte så jättemycket mer. Segt som sirap är väl en bra beskrivning av storyn.

Nu var det ju dock ett tag sen och hade de släppt en patch till de nya konsolerna som bumpade upp frameraten så hade jag kanske testat igen för å se om jag fortfarande håller fast vid det.

Medlem

Uppdatering för nya konsolerna med högre FPS och utan laddningstider hade varit riktigt trevligt.
Det skulle få spelet att flyta på väldigt mycket trevligare i så fall.

Något jag stör mig på i spelet är att man blir utlåst från delar och troféer när man kommit till en viss gräns i spelet.
Jag som vill kunna breda mig och sidequesta fick riktig avsmak på grund av detta.

Men annars så är det ett riktigt bra spel. Finns helt klart utvecklingspotential för en uppföljare, dock så känner jag i alla fall inte jag att det behöver ske på några år. Lite tråkigt att inte RDonline blev så värst bra, då coop western i sig borde ha väldigt stort potential.

Kul att Rockstar tjänar pengar på storydriven singleplayer, positivt för framtiden av deras spel.
Men vart är GTA5, det borde väl visas i år och släppas nästa år?
Blir lagom nu ifall dem vill fimpa PS4 och Xbox One generationen.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Kul att Rockstar tjänar pengar på storydriven singleplayer, positivt för framtiden av deras spel.
Men vart är GTA5, det borde väl visas i år och släppas nästa år?
Blir lagom nu ifall dem vill fimpa PS4 och Xbox One generationen.

GTA 5 har ju varit ute ett tag nu. Finns t.o.m. på Xbox 360/ps3


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Testpilot

Otroligt spel tycker jag. Även om spelet glänser som mest när jag själv vandrar iväg och försvinner mig bort i de snöiga bergen eller de öde stäpperna. Det enda problemet jag har är väl att jag spelade det lite för mycket och den där tomhetskänslan infinner sig till slut.

Geeks Gaming
Skrivet av Mutumba:

Otroligt spel tycker jag. Även om spelet glänser som mest när jag själv vandrar iväg och försvinner mig bort i de snöiga bergen eller de öde stäpperna.

Precis så jag spelar spelet!
Har nog lagt totalt 50h på precis ingenting 😁

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

GTA 5 har ju varit ute ett tag nu. Finns t.o.m. på Xbox 360/ps3

Oj då, måste ha missat det. Är det bra?

Medlem

Helt fantastiskt spel som på många sätt fortfarande spelar i en helt egen liga än konkurrensen


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Geeks Gaming
Skrivet av Fearnox:

Oj då, måste ha missat det. Är det bra?

Du tänker nog på GTA VI, dvs GTA 6, som har några år (?) kvar till release.
5 kom 2013 så det har du nog inte missat

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vill glädjas men känner bara bitterhet. Detta då Rockstar vägrar att uppdatera spelet för dem "nya" konsolerna.

Precis spelat igenom det på xbox series X, och kan inte säga att det kändes föråldrat. Snarare är det ett av de snyggaste, och framförallt mest tekniskt avancerade, spelen jag spelat även till den här generationen.

Medlem
Skrivet av jaqob_:

Precis spelat igenom det på xbox series X, och kan inte säga att det kändes föråldrat. Snarare är det ett av de snyggaste, och framförallt mest tekniskt avancerade, spelen jag spelat även till den här generationen.

Det tvivlar jag inte på. Men 30 fps drar ner upplevelsen för mycket, oavsett hur snyggt det är. Man har blivit bortskämd med alla andra spel som har fått uppdateringar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av jaqob_:

Precis spelat igenom det på xbox series X, och kan inte säga att det kändes föråldrat. Snarare är det ett av de snyggaste, och framförallt mest tekniskt avancerade, spelen jag spelat även till den här generationen.

Hur kunde du missa att det körs i 30 fps?

Medlem

Måste till en uppdatering för 60 fps iaf på de nya konsollerna. (PS5)
Sedan känns det som HDR är trasigt i spelet också, allt ser sämre ut med HDR påslaget.

Medlem
Skrivet av PeterMagnusson84:

Hur kunde du missa att det körs i 30 fps?

Missa och missa, jag är så gammal att jag är vand vid att spela i betydligt lägre fps än så, så det stör mig inte direkt
Sen är ju rörelseschemat i RDR2 ganska segt och osmidigt ändå, så är inte så säker på att jag hade tyckt det gick smidigare bara för att jag hade fler bilder per sekund.

Medlem

Kommer en PS5 version/upgrade eller ska man köra på PS4 versionen?


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Fruktansvärt synd att de aldrig släpper nåt story-dlc. Hade uppskattats av alla tror jag.

Medlem

Har spelat på PS4 och sen på Xbox över Game Pass, mästerligt spel som jag lätt skulle köpa och spela om om det kom next-gen-utgåva som med GTA V!

Medlem

Och ändå bemödar sig inte rockstar med att släppa en 60fps patch till PS5 och series X. Pajasfasoner!

Medlem

Så går det när man släpper bra spel.

Medlem

Lite väl löjligt att jämföra Minekraft som det mest sålda spelet genom tiderna när det var GRATIS att hämta hem. GTA 5 är det mest sålda spelet o inte minekraft

Medlem

Otroligt att det inte har släppts en PlayStation 5/Xbox Series-uppdatering (4K60).

Inaktiv

Fattar inte varför Rockstar inte släpper en patch till dom nya konsolerna. Dom har patchat och patchat och sminkat GTA i hur många år? Här har dom ju en enkel kassako om dom bara släpper en patch och lite nytt till det.

12
Skriv svar