Warner Bros. bekräftar Mortal Kombat 12 i investerarsamtal

Robot
Warner Bros. bekräftar Mortal Kombat 12 i investerarsamtal
Medlem

Fattar inte varför de skickade en T800 när de kunde skickat T1000, TX, T3000 eller en Rev9 för att besegra Kronika.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Måste vara något fel på mig men jag älskade Mortal Kombat 2 och även 3an till Sega och Snes. Trodde att det skulle vara jäkligt häftigt att lira det nya Mortal Kombat, men det är för mycket blod för min smak även om jag gillar våld i spel. Vet inte, men det känns inte kul eller underhållande iaf. Vad tycker ni?

Medlem

Älskade Mortal Kombat som liten. Senaste MK jag köpte dock var MK Deadly Alliance till Wii, men efter att ha sett hur bra 10 och 11 mottagits blir det nog ett köp på 12:an för nostalgins skull.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Måste vara något fel på mig men jag älskade Mortal Kombat 2 och även 3an till Sega och Snes. Trodde att det skulle vara jäkligt häftigt att lira det nya Mortal Kombat, men det är för mycket blod för min smak även om jag gillar våld i spel. Vet inte, men det känns inte kul eller underhållande iaf. Vad tycker ni?

Har själv inte spelat MK sedan... MK4? För mig är det ett socialt spel jag bara spelat tillsammans med vänner IRL och vid en tidspunkt tog helt enkelt Soul Calibur (och senare tvåan) över tror jag. Under vuxentiden fick vi mindre tid att samlas, och när vi väl gjorde det var det fortfarande Soul Calibur och halvkassa filmer som var på menyn Nu när vi bara träffas kanske en gång om året blir det mest att vi sitter och snackar skit över ett par öl.

Så där har vi i alla fall min anledning till att jag övergivit MK! Har mindre med spelen att göra och mer livets omständigheter

Medlem

Älskar MK, men köpte inte den senaste då det bara kändes som more of the same med sämre story. Hade velat ha ett rollspel istället. Ska jag köpa ett nytt vanligt fightingspel måste de göra så att det känns nytt och fräscht igen.

Medlem

Även om det har sagts i år så har jag lite svårt för att tänka mig att det blir så med tanke på att inget har visats eller sagts om spelet, speciellt med tanke på hur mycket de satsade innan släppet av MK11. Oavsett så var MK11 en grymt stabil titel så jag ser fram emot att få se vad NeatherRealm kokar ihop denna gången.

1
Skriv svar