Crime Boss: Rockay City har släppts till låga betyg

Robot
Crime Boss: Rockay City har släppts till låga betyg
Medlem

Med tanke på ensemblen var det väl vad de var ute efter? B-Action?

Medlem

Kanske hade varit bättre att de lånat ut sina röster för AI generering?

Tråkigt, gillade ändå temat.

Gnällkuk

Ingen är väl förvånad heller, känns som man bara strösslat pengar för att ha kändisar med och sminka över spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser fortfarande ut som ett kul payday lir att spela co-op med vänner.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Alltså, det ser inte bra ut, det är som att man kom på att det inte finns något som kan konkurrera med payday och så gjorde man det här lite snabbt, bäst att få ut det innan nya payday.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör

Det brukar skämtas om att spel är skit när recensionskod kommer på releasedagen. Här blev vi lovade kod till release, men den har fortfarande inte kommit. Ouch...


signatur
Chefredaktör

Trist men väntat. Hade så gärna tagit mig en an ett nytt (bra) heistspel.

Medlem

Inte direkt chockerande.
Tittade på när Wakkah körde och spelet såg verkligen inge vidare ut. 😗

Tyckte det saknade identitet och karisma, det osade enbart "kastapengarpåskådisar" om det. Ruskigt dåligt röstskådespel.

Medlem

Vet inte vad det kostar men hade det legat på 400kr kanske flesta kan acceptera att det är B och sen förbättras spelet med nya banor och massa annat.

Medlem

Spelet var väl lovande i ungefär 24 timmar innan det kom fram att det var ett heistspel helt i multiplayer snarare än någon GTA-konkurrent i singleplayer.

Medlem

Jag gillar idén men inte utförandet. Såg Wakkahs stream igår och kände att det inte var för mig. Känns som om dom försöker sälja spelet för alla skådisars insatser som är den svagaste länken i spelet. Ai var inte den bästa heller. Ja hela utförandet var tvecksamt tycker jag nog.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Spelet var väl lovande i ungefär 24 timmar innan det kom fram att det var ett heistspel helt i multiplayer snarare än någon GTA-konkurrent i singleplayer.

Jag trodde samma sak och jag har redan köpt spelet då jag trodde att det var primärt singleplayer, visserligen med kupong under Epic rean. Blir nog en refund på den.

Medlem

Jag såg inte klart streamen. Inte ens Wakkaah kunde få mig att titta på det sömnpillret till spel.

Med så mycket gamla B-skådisar borde man satsat fullt ut på storyn. Fokus på bra manus och skådespel så man fått ut något av skådisarna. Då hade det kunnat bli ett roligt singleplayer-FPS. Men nu kändes skådisarna fullständigt onödiga.

Medlem

Ville inte säga något i streamen eller tillhörande FZ-tråden, och det är inte ofta som jag direkt uttrycker mig såhär om ett spel, men herregud vilket jävla skit det är. Man hade ju tänkt sig att med alla skådisarna de har att det åtminstone kunde bli lite charmerande dåligt, men så är ju inte fallet.

1
Skriv svar