Den stora tråden om Starfield
Det kan man väl?
Jag körde igenom storyn en gång men i min första NG+ genomgång samlade jag alla artefakter, tog mig till unity men vände tillbaka till min Andreja Så det går att vända tillbaka men den portalen är inte synlig, om jag minns rätt så fick man gå ganska långt åt andra hållet innan man kom tillbaka till skeppet.
Någon annan som kan bekräfta detta?
När jag försökte springa tillbaka från min egen klon och unity i säkert två minuter hände inte någonting.
Någon annan som kan bekräfta detta?
När jag försökte springa tillbaka från min egen klon och unity i säkert två minuter hände inte någonting.
Hittade några klipp på tuben med hur det borde funka och som det funkade för mig.
Vet inte om det kanske är någon specifik punkt man måste gå till men det ska gå.
Hittade några klipp på tuben med hur det borde funka och som det funkade för mig.
Vet inte om det kanske är någon specifik punkt man måste gå till men det ska gå.
Tusen tack ska testa det nästa gång.
Fråga är om…
…jag nu väljer att vända tillbaka efter jag redan spelat igenom main questen 2 ggr, om jag då kommer anses ”Starborn” eller inte. Någon erfarenhet av det? Logiskt sätt borde jag väl vara det?
Tusen tack ska testa det nästa gång.
Fråga är om…
…jag nu väljer att vända tillbaka efter jag redan spelat igenom main questen 2 ggr, om jag då kommer anses ”Starborn” eller inte. Någon erfarenhet av det? Logiskt sätt borde jag väl vara det?
Jorå, jag spelade genom main questen en gång och gick in i Unity, Sen andra omgången så vände jag och gick tillbaka och jag ses fortfarande som Starborn.