Discovery Plus, Betala men ändå få reklam

Avstängd
Discovery Plus, Betala men ändå få reklam

Är detta ett skämt eller? Man betalar för ett abonnemang men får ändå reklam??
Hur kan någon med mer än 2 hjärnceller betala för den här skiten?

Gnällkuk
Skrivet av Levi:

Är detta ett skämt eller? Man betalar för ett abonnemang men får ändå reklam??
Hur kan någon med mer än 2 hjärnceller betala för den här skiten?

Har haft det sedan det släpptes, aldrig fått reklam. Du blandar inte hop det när de kör trailers för andra program de själva sänder?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Har haft det sedan det släpptes, aldrig fått reklam. Du blandar inte hop det när de kör trailers för andra program de själva sänder?

Detta står på deras hemsida för paketet:

Underhållning (med reklam)

Medlem
Skrivet av Levi:

Är detta ett skämt eller? Man betalar för ett abonnemang men får ändå reklam??
Hur kan någon med mer än 2 hjärnceller betala för den här skiten?

Jag undrar hur många hjärnceller du har jag. Det är väl rätt logiskt att man väljer det om man orkar stå ut med reklam och vill ha ett billigare pris.

Om du nu hatar reklam så mycket - välj inte det billigaste paketet för 49 kr då? Ta det för 89 kr vilket ett normalpris för en streamingtjänst?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Levi:

Detta står på deras hemsida för paketet:

Underhållning (med reklam)

Den billigaste varianten har reklam, ja. Ett billigt paket med reklam har börjat bli vanligare. Deras paket utöver det har inte reklam.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Den billigaste varianten har reklam, ja. Ett billigt paket med reklam har börjat bli vanligare. Deras paket utöver det har inte reklam.
https://i.imgur.com/IsXXazu.png

Konstigt att man inte får SVT i den billigaste varianten, då man redan betalar för det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Atreyu:

Konstigt att man inte får SVT i den billigaste varianten, då man redan betalar för det.

Det är nog för att det här Discovery's egna tjänst och den billigaste varianten har bara deras grejer. SVT blir som bara inbakad i det "vanliga" utbudet för 89 kr /mån som är standardpriset

Har säkert med rättigheter att göra och support för att sändningen ska fungera. Finns ju andra sätt att titta på SVT om man verkligen vill, men vill man göra det via deras tjänst "blir det en extra kostnad"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Min sambo har det billigaste paketet, samma spel och mjällreklamer hela tiden 😓

Medlem

Mer prisvärt att göra som jag och 4 kompisar att Dela på ett tele2 play konto där typ alla kanaler ingår inkl discovery+ och massa filmer.

Typ som nu har vi ett xbox family konto som jag delar i min familj på 4 med min bästa vän. 60kr var istället för 135kr/månad för ett ultimate... Lätt värt.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Min sambo har det billigaste paketet, samma spel och mjällreklamer hela tiden 😓

Länge sedan man såg en mjällreklam? Eller tänker du på han hockeyspelaren som alltid har mjäll? Stackarn....

Medlem
Skrivet av robbis:

Länge sedan man såg en mjällreklam? Eller tänker du på han hockeyspelaren som alltid har mjäll? Stackarn....

Jepp 😅

1
Skriv svar