Quiz – Vad kan du om 15-årsfirande Grand Theft Auto IV?

Robot
Quiz – Vad kan du om 15-årsfirande Grand Theft Auto IV?

GTA IV fyller moppe och det firar vi med ett trimmat jubileumsquiz.

#grand-theft-auto-iv, #gta-iv, #quiz


Geeks Gaming

Jag är verkligen inte bra på GTA numera så lyckade gissningar

Medlem

Visserligen seplade jag aldrig GTA IV 😂

Medlem

Feeling old yet?

Medlem

8/10

Helt okej, tror jag svarade fel på första frågan för att jag klantade mig så borde blivit 9/10!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

signatur

Submission is for the weak

10/10 korrekta svar
"I'm The One... Who Survived."

Snittresultatet bland alla deltagare är 6,06/10.
Du klarade quizet på 27 sekunder.

Testpilot
Medlem
Medlem

GTA4 kan vara det bästa GTAt, men det är svårt. Det enda jag vet är att GTA5 INTE är det bästa Gta... GTA4 är bara bättre på allt jag gillar i alla fall.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kunde varit bättre men då är det nog 10år sedan jag spelade det. Blev lite sugen och ska nog ladda ner det igen.

Skribent

GTA IV – bästa spelet i serien. Vilken stämning, vilken bilfysik och vilket gigantiskt kliv i detaljrikedom.

KoP
Medlem
Medlem

easy


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Så mycket bättre än GTA V. Sjukt att jag bara var 15 när det kom ut, sen helt plötsligt är jag 30. Hur fan hände det?

Medlem
Medlem

signatur

I drank what?

Medlem
Redaktör

Två missade chansningar. :ledsen-gangster:


signatur
Releasehästryttare

Hey cousin, you wanna go bowling?

Gnällkuk

Hey cousin, wanna go bowling?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

9/10, missade hur lång tid releasen tog mellan konsoll och PC för att det fan kändes som åratal när det begav sig, haha. Helt klart mitt favoritspel i GTA-serien som jag körde igenom igen senast för bara något år sedan. Fantastisk stämning och värld som man verkligen kom in i, med expansionerna därtill så fick man ju verkligen grotta ner sig i stan. 5an kändes ytligt och plastigt i jämförelse även om heist-uppdragen där var otroligt spännande.

Medlem

Typ ända gången jag kommit över 5 rätt😂

Medlem

4/10 så väldigt dåligt med tanke på att jag började spela om det förra veckan.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

GTA4 kan vara det bästa GTAt, men det är svårt. Det enda jag vet är att GTA5 INTE är det bästa Gta... GTA4 är bara bättre på allt jag gillar i alla fall.

GTA4 har en så pass detaljrik stad att du kan promenera runt och bara njuta av atmosfären och utforska miljöerna, inlevelsen är helt oslagbar. Tycker även bilkontrollerna och skjutandet är på topp, GTA5 är gjort av plast och de tidiga 3D-spelen är lite för primitiva

Medlem
Medlem

Bästa spelet i serien, älskar att det har en mer seriös ton och inte så mycket flams.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Those were the days,


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gissade på 3 och fick rätt på 2 av dem så är väldigt nöjd


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Äntligen ett quiz för mig!

123
Skriv svar