Quiz – Vad kan du om 15-årsfirande Grand Theft Auto IV?

Medlem
Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

10/10 korrekta svar
"I'm The One... Who Survived."

Snittresultatet bland alla deltagare är 6,06/10.
Du klarade quizet på 27 sekunder.

27 sekunder lär ju vara nå typ av rekord

Medlem

Attans, trodde jag var smartare än såhär!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

med dlc inräknat det bästa spelet i serien…

Medlem

Har tyvärr aldrig lirat igenom GTA IV då det är så pissigt optimerat för PC.

Medlem

En av mina favoritspel i serien. Föredrar även online-läget i GTA IV framför GTA V eftersom bilfysiken i racingmomenten är så himla mycket bättre.

Medlem

Gissade på mer än hälften, lol.

Medlem

7 av 10. 😆 Precis det jag förväntade mig. Fan, jag var tvärsäker på att Chinatown Wars kom ut innan, men hade väl dock fel.

Niko, it's Roman... LET'S GO BOWLING!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Medlem

signatur

autograph

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Minnen!

Fick GTA IV Collector's Edition i konfirmationspresent!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Världens Bästa Spel.

Borde haft 10 rätt. Tryckte fel på en fråga. Dyrkar detta spel och anser det vara världens bästa spel genom alla tider, så annat än 10 är fail. Hoppas RockStar släpper en remaster eller helst en total remake av denna underbara pärla. Just den tyngre bilkörningen och fysiken gör detta spel till en fröjd att lira o leka omkring i.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem
Inaktiv
Medlem

d'oh! trodde jag kunde mer. spelat gta sedan början. kommer ihåg då jag och en kompis skulle smälla en gammal smällare man hade, tände på den och inget hände men kände att något var på gång så släppte den (tack gud) och smällde nedanför ens hand och fan det kändes sedan så gick vi hem och spelade gta 2 på ens Playstation 😁. det värkte och gjorde ont men att spela som ung vägde över det. min kompis hade gta 3 tidigt, väldigt flashigt. hade gta san andreas, köpte på game i nordstan med min moder, gick till ens Elgiganten då gta 4 släpptes, tror dom hade ett bra pris då det släpptes (Elgiganten hade ibland ett bra pris då spel släpptes). en promenad på 30 minuter dit och 30 minuter hem.
nostalgi 🙂


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Fantastiskt spel, men även GTA IV var slarvigt portat till PC när det anlände. jag satt med ett splitternytt Radeon HD 4870 och Phenom-processor på releasedagen och fick nöja mig med 20-40 FPS.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
123
Skriv svar