Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Hobbitmys i kommande Tales of the Shire

Robot
Hobbitmys i kommande Tales of the Shire

They're taking the hobbits to Isengard Shire

#Lord-of-the-rings, #wetaw, #workshop


Medlem

Spännande! Men undra vad det blir för typ av spel? Får lite "pek o klick" känsla av teasern

Geeks Gaming

Weta kan eller kunde iaf ju sina grejer när det kommer till Lotr så det är ju intressant!
Jag gissar på att man kommer köra Unity och hoppas på något övergulligt i stil med hur filmerna i kombination med hur LotrO porträtterade Shire/fylke 😊

Medlem

Ett spel i min smak, av det lilla teasern visade.

Medlem

Jag gillart! Får helst vara coop med så man kan mysa ihop!

Medlem

Fan nu vill jag ha ett slice of life spel i sagan om ringen anda!

Skribent
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Fan nu vill jag ha ett slice of life spel i sagan om ringen anda!

Får jag ett "Hobbit Crossing" där man får mysa runt i Shire så blir jag apglad!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Får jag ett "Hobbit Crossing" där man får mysa runt i Shire så blir jag apglad!

Ja men eller hur hade varit skit mysigt!

Medlem

Vet inte hur man kan bli uppspelt av den trailern och hade aldrig hört talas om weta... Men aldrig fel med lite LotR... Gör ett nytt MMO istället.

Medlem
Skrivet av robbis:

hade aldrig hört talas om weta...
Men aldrig fel med lite LotR...

Hur kan de här meningarna finnas i samma inlägg?

Medlem

De visuella effekterna i Lotr gjordes av Weta Digital (numera Weta FX) och alla vapen, rustningar och andra fysiska modeller och rekvisita gjordes and Weta Workshop. Lite intressant att det är Workshop och inte FX som är involverade i utvecklingen, i alla fall om tweeten innehåller all information kring Wetas inblandning

phi
Medlem

Vore ju kul ifall det verkar vara ett supercozy spel från trailern och sen visar det sig att man spelar som Aagzakx The Bone Cleaver, en jättefet och hårig goblinkock som och älskar att tortera och lemlästa hobbits och har som uppgift att koka hobbitsoppa åt en goblinarmé som är påväg att rasera hela Shire.

Skribent
Skrivet av phi:

Vore ju kul ifall det verkar vara ett supercozy spel från trailern och sen visar det sig att man spelar som Aagzakx The Bone Cleaver, en jättefet och hårig goblinkock som och älskar att tortera och lemlästa hobbits och har som uppgift att koka hobbitsoppa åt en goblinarmé som är påväg att rasera hela Shire.

Hahaha, fick mig att tänka på Dungeon Keeper. När det utannonserades att Avatar från Ultima skulle vara med, sen visar det sig att man kunde slänga honom i en fängelsehåla och tortera honom 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Verkar lovande men svårt att förstå vad för typ av spel det är, förutom att det verkar mysigt. Jag ser fram emot lite gameplay.

Medlem

Ett spel där man konstant äter, dricker öl och röker pipa? Var skriver jag upp mig?

Medlem

blir det bättre eller sämre än gollum?

1
Skriv svar