Kevin Afghani bekräftar att han är Marios nya röst

Robot
Kevin Afghani bekräftar att han är Marios nya röst
Medlem
Skribent

Det försvann en mening när jag kopierade in min text från Word, Men han har inte gjort så mycket jobb tidigare annat än Arnold i Genshin Impact.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"It’s A-Me, Kevin!"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

[…] han har inte gjort så mycket jobb tidigare annat än Arnold i Genshin Impact.

Det låter som en väldigt liten roll med!

Citat:

Ask-Me-For-Directions Arnold is an event-exclusive NPC that appears in the Event Story Quest Summertime Odyssey: IV - Immernachtreich Apokalypse and the Event World Quest Drama Phantasmagoria: Tale of the Sword-Wielding Princess! in Summertime Odyssey.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det låter som en väldigt liten roll med!

Utan att kommentera Kevins färdigheter som röstskådis så känns det inte som att rollen som Mario i spelen kräver varken särskilt mycket erfarenhet eller färdighet som röstskådespelare. Låter som en perfekt roll för en ung, grön, oerfaren skådis. Säkert billigt för Nintendo också.

Medlem

Behöver de verkligen spela in nya ljudfiler för varje mariospel? Snubben har väl bara 2-3 repliker som återkommer hela tiden eller har jag missat något?

1
Skriv svar