Trailer för Amazons Fallout serie

Medlem
Trailer för Amazons Fallout serie

Det släpptes en trailer för Amazons Fallout serie för ungefär 45 minuter sedan och jag tycker personligen att det ser riktigt bra ut.
Lagom skruvat och visuella effekter som ser bra ut. Sen att det är ett projekt från Jonathan Nolan som regisserade Westwood, studion bakom The Boys och Todd Howard himself låter ju inte heller så dåligt. Vad tror ni? Jag blev plötsligt oerhört hypad på serien.


signatur

PSN: OAKTHYR

Releasehästryttare

Skulle stått "Todd Howard known liar"

Medlem

Tycker också det såg bra ut, förutom power armour som inte riktigt ingav känslan av tyngd när de knallade fram som om det var gjort av papper.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av Devan:

Va?

Releasehästryttare
Skrivet av Broshimitsu:

Aldrig hört det?
Är ju rätt känt att när han blir intervjuad att han ljuger om saker för att få spel att låta bättre än va de är!

Medlem

Såg ut som en budgetserie från tidigt 10-tal. Herregud vilka värdelösa specialeffekter.

Medlem

Trodde det skulle finnas ghouls i denna serien och inte deadpool ripoffs?

Medlem

Tycker det ser riktigt bra ut, detta kan bli kul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Trodde inte Todd Howard hade något med Fallout-serien att göra. Vad är det han påstås ha ljugit om angående serien?

FM-guru
F.d. Sisyr

Måtte det bli bra! Mer postapokalyps till folket (nej, jag tröttnar aldrig)!

Skrivet av bson:

Kan inte låta bli annat än att bli hypad. Bra skådisar, bra regissör, bra budget, och en av de absolut bästa spelserierna. Känns som att dom har hittat rätt också, det här kan bli riktigt bra!

Nolan har väl inte regisserat annat än något enstaka TV-avsnitt tidigare?

Medlem

Wow det är ju Ben i Lost 🤣

1
Skriv svar