Gothic-remaken och Titan Quest 2 på THQ Nordic Showcase
Titan quest två är hype om det görs av samma folk som gjorde första spelet
Tyvärr inte. Dom heter Crate Entertainment idag och har gjort ett av de bästa ARPG:erna hittills... Grim Dawn
Det är Grimlore Games som utvecklar TQ2. Har gjort SpellForce 3 innan.
Är försiktigt hoppfull när det gäller TQ2.
Äh, vem lurar jag. Hoppas som tusan!
Fast ändå... SpellForce 3, nja. Kanske inte ska hoppas för mycket ändå...
Eller jo!
Håller tummarna att TQ2 blir bra. Men lite tveksamt om det ens behövde en remake.
vaddå remake? Det finns inte ens ett titan quest 2... det är ju helt nytt så hypen är maximal med tanke på att titan quest 1 är fenomenalt...
1# FZ Troll
vaddå remake? Det finns inte ens ett titan quest 2... det är ju helt nytt så hypen är maximal med tanke på att titan quest 1 är fenomenalt...
Artikeln handlar om TQ2 och Gothic-remake. Antar att det är Gothic-remake som åsyftas...
Är det en riktig screenshot från Titan Quest 2 i artikeln? Ser i så fall otroligt snyggt ut i alla fall.
Det är en ”officiellt släppt bild”. Gissningsvis inte skärmdumpad under gameplay.
Artikeln handlar om TQ2 och Gothic-remake. Antar att det är Gothic-remake som åsyftas...
"Håller tummarna att TQ2 blir bra. Men lite tveksamt om det ens behövde en remake."
Det är väldigt mycket skrivet som han menar en remake på TQ2
1# FZ Troll
Det är en ”officiellt släppt bild”. Gissningsvis inte skärmdumpad under gameplay.
Bara att kolla steam sidan, där finns massa gsmeplay screenshots och ja det ser riktigt bra ut.
1# FZ Troll
Bara att kolla steam sidan, där finns massa gsmeplay screenshots och ja det ser riktigt bra ut.
Den är därifrån. Jag menar att det kan finnas screenshots och ”screenshot” (väldigt redigerade).
"Håller tummarna att TQ2 blir bra. Men lite tveksamt om det ens behövde en remake."
Det är väldigt mycket skrivet som han menar en remake på TQ2
Japp, jag läste lite snabbt och trodde det var en remake på TQ och blandade ihop det. Doh!
Tyvärr inte. Dom heter Crate Entertainment idag och har gjort ett av de bästa ARPG:erna hittills... Grim Dawn
Det är Grimlore Games som utvecklar TQ2. Har gjort SpellForce 3 innan.
Är försiktigt hoppfull när det gäller TQ2.
Äh, vem lurar jag. Hoppas som tusan!
Fast ändå... SpellForce 3, nja. Kanske inte ska hoppas för mycket ändå...
Eller jo!
Tycker att Grimlore gjorde ett suveränt jobb med SpellForce 3 Reforced. Intressant story, bra kampanj och så. Det var ju däremot inte bäst på något, men bra på mycket
skulle inte förvåna mig om detta är bättre än diablo 4a.
Går väl nästan inte misslyckas med det.. om dom inte kör en Gollum i TQ-världen.
Tycker att Grimlore gjorde ett suveränt jobb med SpellForce 3 Reforced. Intressant story, bra kampanj och så. Det var ju däremot inte bäst på något, men bra på mycket
Precis som du säger, det var ett stabilt spel men tyvärr inte mer än så.
Att axla TQ blir det stora testet. Då räcker det inte med stabilt längre
Precis som du säger, det var ett stabilt spel men tyvärr inte mer än så.
Att axla TQ blir det stora testet. Då räcker det inte med stabilt längre
Jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte hellre hade sett Crate Entertainment ta sig an uppdraget, men då vill jag hellre att dom lägger sin dyrbara tid på Grim Dawn 2