SÄLJES: Corsair HX 520W modular PSU/Nätagg

Medlem
SÄLJES: Corsair HX 520W modular PSU/Nätagg

Nyskick komplett med kartong och samtliga kablar plus zipties. Elkabel syns ej på bild men ingår.

Bild: https://www.dropbox.com/scl/fi/7pz4xmdpca5xp63bxazue/corsair....

200 kr

Finns i Stockholm. Kan skickas om du står för fraktkostnaden.

Medlem

FZ:s köp- och sälj-del av forumet är inte särskilt aktiv, och jag skulle nog rekommendera att du prövar på SweC i stället. (Där finns dessutom lite mer skydd för köpare och säljare, med referenser och ID-verifiering.)
Att skapa ett konto här enbart för en annons (som användarnamnet antyder) är nog inte särskilt uppskattat heller. Men glhf oavsett.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tack för tipset testade faktiskt swec först men krävs att kontot varit aktivt i en månad för att få lägga upp köp- och sälj annonser. So here we are

Medlem

Du kan få agget för en hundring om du vill sälja det på sweclockers 😅😂

Medlem

Gällande om användarnamnet uppskattas eller inte låter jag var och en bilda sig sin egen uppfattning men håller på att städa ur vinden och det tar emot att slänga fungerande saker IMO. So here we are

Medlem

Heh, nja jag hoppar nog över det. Jag har prylar liggandes så det räcker och blir över, Sthlm är inte mina trakter och mitt SweC-konto är tämligen inaktivt. ^^ Men någon kanske är intresserad.
Och det var inget illa menat som så med användarnamnet.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Kan nog bli svårsålt. Tror det är få som skulle stoppa ett 15-17 år gammalt PSU i sin dator. Än mindre betala 200kr för det.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Kan nog bli svårsålt. Tror det är få som skulle stoppa ett 15-17 år gammalt PSU i sin dator. Än mindre betala 200kr för det.

Tack för din ovärderliga input

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Heh, nja jag hoppar nog över det. Jag har prylar liggandes så det räcker och blir över, Sthlm är inte mina trakter och mitt SweC-konto är tämligen inaktivt. ^^ Men någon kanske är intresserad.
Och det var inget illa menat som så med användarnamnet.

Nej no worries ofc vill bara bli av med den får se om det blir en bortskänkes om en vecka eller tre.

Fridens liljor

1
Skriv svar