Figgehn är döende i Cancer (Youtuber & FZ Medlem)

Medlem
Figgehn är döende i Cancer (Youtuber & FZ Medlem)

Tack för alla kommentarer det värmer. Hoppas Figgehn ser detta ❤️

Fick reda på idag att Figgehn Youtuber men även som FZ Medlem har max 6mån kvar att leva.
Bara 39år dessutom förtjänar inte dö så tidigt han verkade så bra både som Person & Vänn. Älskade hans Personlighet Figgehn är en grym människa❤️🌹💖. , Ska inte ljuga jag grät när jag kollade klippet . Figgehn's FZ profil https://www.fz.se/medlem/33076


signatur

PEACE✌️

Skrev precis exakt om det till fz redaktion .tycker dom kan lägga upp en artikel om det .en av våra svenska varmaste gamer youtubers


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Skrev precis exakt om det till fz redaktion .tycker dom kan lägga upp en artikel om det .en av våra svenska varmaste gamer youtubers

Sant


signatur

PEACE✌️

Medlem

Oj, hade helt missat denna medlem och Youtuber men det är ändå sorgligt när någon så ung behöver börja acceptera att livet redan är på väg att ta slut. Väldigt sorgligt! Håller med om att redaktionen bör uppmärksamma detta. Styrkekram till Figgehn!

Medlem

känner igen namnet från Calle och Jockes tid
så klart väldigt tråkigt när någon får ett sådant besked i en så blygsam ålder

tittar man på twitter verkar han vara väldigt bra mot kvacksalvare och diverse andra idioter.
Vet egentligen inte vad man ska säga mer än gg, ha en så bra sista tid som möjligt

KoP
Medlem

Väldigt tragiskt när unga blir sjuka. Namnet Figgehn känner man ju igen. Finns inte mycket som känns rättvist i livet ibland.

Har en kompis (min bästa) som fick tarmcancer, han opererades och behandles och springer med stomipåse för tillfället. Sen spreds sig cancern till levern, dom tog bort en bit där cancern var. Efter ett tag kom det tillbaks och dom fick kapa bort en till bit.

Och nyligen fick jag reda på att hans cancer har spridit sig och satt sig på lungor, hjärta och hjärna.

Känns bara hopplöst.

Hans far är dessutom döende i cancer mitt i allt.

Och min egna morsa gick bort i slutet av förra året väldigt hastigt och oväntat i en hjärtattack. Hittade henne i hennes badrum och försökte förgäves göra hjärt och lungräddning i väntan på räddningstjänsten. Den dagen och dom bilderna är ju för alltid etsade i ens hjärna.

Nu början man förstå varför en del äldre människor är bittra. Det är när man får se alla ens nära och kära försvinna ur ens liv likt fallande dominobrickor.

Avstängd

Usch, fy vad jag lider med dig. Är väldigt imponerad över hur stoiskt du tacklar det här. Tveksamt om jag själv skulle kunna vara så lugn och klartänkt.

Det som är unik med figgen är att han är varm rolig godhjärtat och humor . Han har en värme som ingen annan svensk gamer har och han tar allt med ett klack spark .även hans döds besked . Det gör nästan ont i hjärtat hur possetiv han är .hej jag ska dö okej det var kul så länge det varade
Figgen ärtsoppans okrönte konung

Fz för en nyhet för våran medlem


signatur

New life, New hope

Medlem

Oerhört tråkigt och bevisar än en gång hur skört livet kan vara.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av KoP:

Väldigt tragiskt när unga blir sjuka. Namnet Figgehn känner man ju igen. Finns inte mycket som känns rättvist i livet ibland.

Har en kompis (min bästa) som fick tarmcancer, han opererades och behandles och springer med stomipåse för tillfället. Sen spreds sig cancern till levern, dom tog bort en bit där cancern var. Efter ett tag kom det tillbaks och dom fick kapa bort en till bit.

Och nyligen fick jag reda på att hans cancer har spridit sig och satt sig på lungor, hjärta och hjärna.

Känns bara hopplöst.

Hans far är dessutom döende i cancer mitt i allt.

Och min egna morsa gick bort i slutet av förra året väldigt hastigt och oväntat i en hjärtattack. Hittade henne i hennes badrum och försökte förgäves göra hjärt och lungräddning i väntan på räddningstjänsten. Den dagen och dom bilderna är ju för alltid etsade i ens hjärna.

Nu början man förstå varför en del äldre människor är bittra. Det är när man får se alla ens nära och kära försvinna ur ens liv.

Vad sorgligt och fruktansvärt att se sina nära dö och bli sjuka på det sättet. Det måste vara otroligt svårt. Hoppas du hittar hopp och ljus i ditt liv.

Medlem

Oj nej, så hemskt. Han har ju varit lite av en konstant i den svenska nördsfären i många år.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

KoP
Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Vad sorgligt och fruktansvärt att se sina nära dö och bli sjuka på det sättet. Det måste vara otroligt svårt. Hoppas du hittar hopp och ljus i ditt liv.

Det är tyvärr något som dom flesta av oss får tackla under livets gång. Finns inga omvägar eller genvägar. 😔

Medlem

Det kom som en rejäl käftsmäll när man såg hans video som etta på trending. Livet kan vara bra jävla orättvist ibland. Älskar dock hur han tar det. Så typiskt Figgehn.

Medlem

En av FZ:s mest högprofilerade och uppskattade medlemmar, helt klart. Du kommer lämna ett tomrum på FZ och Sveriges del av internet.

Medlem

Känner mig nästan lite dum som knappt aldrig hört talas om honom innan... även om namnet låter lite bekant på nåt vis. Kanske är man för gammal?

Videon var riktigt stark och gripande. Bedrövligt att en människa ska behöva gå igenom sånt där.

Ses på andra sidan!

Gnällkuk

Fy vad tråkigt Har ingen relation till honom alls men har ju också hört om honom under Calle och Jockes tid.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av KoP:

Väldigt tragiskt när unga blir sjuka. Namnet Figgehn känner man ju igen. Finns inte mycket som känns rättvist i livet ibland.

Har en kompis (min bästa) som fick tarmcancer, han opererades och behandles och springer med stomipåse för tillfället. Sen spreds sig cancern till levern, dom tog bort en bit där cancern var. Efter ett tag kom det tillbaks och dom fick kapa bort en till bit.

Och nyligen fick jag reda på att hans cancer har spridit sig och satt sig på lungor, hjärta och hjärna.

Känns bara hopplöst.

Hans far är dessutom döende i cancer mitt i allt.

Och min egna morsa gick bort i slutet av förra året väldigt hastigt och oväntat i en hjärtattack. Hittade henne i hennes badrum och försökte förgäves göra hjärt och lungräddning i väntan på räddningstjänsten. Den dagen och dom bilderna är ju för alltid etsade i ens hjärna.

Nu början man förstå varför en del äldre människor är bittra. Det är när man får se alla ens nära och kära försvinna ur ens liv likt fallande dominobrickor.

💕


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Kom igen nu fz redaktionen .en av våraste varmaste medlemmar ligger för döden . En artikel vore på sin plats . Jag donerade en swish rakt av. Ni som sett inga konstigheter med figg. Så ska han i alla fall få en burk ärtsoppa


signatur

New life, New hope

Redaktör
Ponny

Livet är ibland fruktansvärt orättvist. Man blir arg på det. Självklart swishar jag en slant, och hoppas hans sista tid blir både längre och bättre än vad han någonsin kunde ana.


signatur

En Bamseponny av folket

It's not a lake, it's an ocean

Så outsägligt tragiskt. Barncancer är förstås snäppet värre, men en så här ung person ska bara inte behöva drabbas av detta. Och ändå händer det. Livet är, som jag ofta påpekar, inte rättvist. Smärta fördelas inte jämnt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Väldigt sorgligt att höra Min bästa vän är själv döende i cancer (inte ens 38 fyllda) med 3 barn. Cancer är alltid riktigt förjävligt och ännu jävligare när det händer unga människor.

Medlem

Orättvist. Hoppas jag också kan ha samma inställning om jag en dag möter samma öde.

Medlem

Hemskt med cancer på en sån ung man. Cancerfondenderna känns alltjämt som bästa pengarna man kan ge då välgörenheten kan hjälpa en själv en mindre vacker dag, i.om. att cancer till slut drabbar typ alla. Om man inte hinner kola vippen i demens före.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av KoP:

Väldigt tragiskt när unga blir sjuka. Namnet Figgehn känner man ju igen. Finns inte mycket som känns rättvist i livet ibland.

Har en kompis (min bästa) som fick tarmcancer, han opererades och behandles och springer med stomipåse för tillfället. Sen spreds sig cancern till levern, dom tog bort en bit där cancern var. Efter ett tag kom det tillbaks och dom fick kapa bort en till bit.

Och nyligen fick jag reda på att hans cancer har spridit sig och satt sig på lungor, hjärta och hjärna.

Känns bara hopplöst.

Hans far är dessutom döende i cancer mitt i allt.

Och min egna morsa gick bort i slutet av förra året väldigt hastigt och oväntat i en hjärtattack. Hittade henne i hennes badrum och försökte förgäves göra hjärt och lungräddning i väntan på räddningstjänsten. Den dagen och dom bilderna är ju för alltid etsade i ens hjärna.

Nu början man förstå varför en del äldre människor är bittra. Det är när man får se alla ens nära och kära försvinna ur ens liv likt fallande dominobrickor.

Ja, usch. Fy fan.

Min mor har förlorat två barn, varav ett bara var åtta år, och sin make. Olyckor. En påminnelse om hur snabbt livet kan förändras - eller ta slut. Det är svårt att "fånga dagen" och vara i nuet hela tiden, men jag har åtminstone blivit mer ödmjuk och tacksam över det jag har. Är glad för varje dag jag får tillsammans med mina barn. Man ska inte bli en bitter människa, även om det är normalt att känna bitterhet i början ("varför just vi?"). Bättre då att bara se framåt och fokusera på det man faktiskt kan påverka, det vill säga den tid vi har kvar. På så vis är Figgehn ett föredöme.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Medlem

Fan. Jag vill så gärna komma med en lösning. Hade kunnat göra vad som helst.

Men det går inte.

Önskar dig, från botten av mitt hjärta, allt gott din sista tid. ❤️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

En person som gett en så många skratt. Det var till och med så illa (gällande skratten alltså) att min dåvarande sambo skulle prompt stödja Figgehns kanal, trots att vi hade det kämpigt ekonomiskt.
Jag köpte till och med ett förkläde till henne från hemsidan - ”Inga konstigheter”. Vette tusan om hon använde det till någon matlagning dock, men hon gjorde nog rätt i att ha det som en souvenir.

Tack för all glädje och många skratt. ❤️

Medlem

😢
Hoppas du får en fin sista tid ibland oss! See you on the other side! gg

Så otroligt sorgligt. 😓


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Bra gjort fz .nu följde jag rent av en tår att ni hyllar en medlem .
I kväll blev det ärtsoppa och en extra tanke till figg


signatur

New life, New hope

12
Skriv svar