Vilken Ipod har du

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ingen. GIllar inte tanken att bli låst att använda itunes för att föra över musik. För Itunes är skräp. Enligt min uppfattning. Nae. Jag villha mitt drag and drop. (och jag skiter i att det finns "program" som låser upp den funktionen till ipod) Använder min Sony Ericsson W660i walkman som mp3-spelare. Funkar ypperligt.

Du är inte låst till det.

Läser du manuallen är du det, frågar du forum och google är du inte. Finns sätt att komma runt! 8)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:
Skrivet av Fargo:

Ingen. GIllar inte tanken att bli låst att använda itunes för att föra över musik. För Itunes är skräp. Enligt min uppfattning. Nae. Jag villha mitt drag and drop. (och jag skiter i att det finns "program" som låser upp den funktionen till ipod) Använder min Sony Ericsson W660i walkman som mp3-spelare. Funkar ypperligt.

Du är inte låst till det.

Läser du manuallen är du det, frågar du forum och google är du inte. Finns sätt att komma runt! 8)

Tror du missade hans paranteser?

Själv gillar jag Itunes, sitter iofs på en Mac kanske är därför programet funkar så jädra fint! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av r3lev4nt:
Skrivet av Fargo:

Ingen. GIllar inte tanken att bli låst att använda itunes för att föra över musik. För Itunes är skräp. Enligt min uppfattning. Nae. Jag villha mitt drag and drop. (och jag skiter i att det finns "program" som låser upp den funktionen till ipod) Använder min Sony Ericsson W660i walkman som mp3-spelare. Funkar ypperligt.

Du är inte låst till det.

Läser du manuallen är du det, frågar du forum och google är du inte. Finns sätt att komma runt! 8)

Tror du missade hans paranteser?

Själv gillar jag Itunes, sitter iofs på en Mac kanske är därför programet funkar så jädra fint! :heart:

Japp det gjorde jag.

Men varför klaga om man inte vill ha det? Jag kör också W660i. Men har väldiga problem med att headset-kontakten glappar konstant, och har så gjort på 3 headset nu efter ca en dags användning. OT åsido, men om någon kan hjälpa mig hör gärna av er.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Själv gillar jag Itunes, sitter iofs på en Mac kanske är därför programet funkar så jädra fint! :heart:

Ja, det fungerar mycket bättre på Mac!

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av SeniiL:

Själv gillar jag Itunes, sitter iofs på en Mac kanske är därför programet funkar så jädra fint! :heart:

Ja, det fungerar mycket bättre på Mac!

Det fungerar inte alls på windows!

(nästan)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Walkman


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

vad är det för problem i windows? jag har varit väldigt anti mot itunes fram till att jag skaffade iphonen. för mig fungerar det snabbt, bra och smidigt. (sen att jag måste rippa om halva min CD samling för att jag var dum nog att rippa den i .ogg format som itunes inte fattar är en annan femma....)

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:
Skrivet av Fargo:

Ingen. GIllar inte tanken att bli låst att använda itunes för att föra över musik. För Itunes är skräp. Enligt min uppfattning. Nae. Jag villha mitt drag and drop. (och jag skiter i att det finns "program" som låser upp den funktionen till ipod) Använder min Sony Ericsson W660i walkman som mp3-spelare. Funkar ypperligt.

Du är inte låst till det.

Läser du manuallen är du det, frågar du forum och google är du inte. Finns sätt att komma runt! 8)

Det kallar jag att vara låst, om man ska behöva leta upp program eller liknande för att gå runt det... Riktigt värdelöst egentligen.

För övrigt har jag samma problem med min walkman. Jäkla skit-kontakt egentligen. Funderar på att köpa nokias musikmobil. Men det är en annan story.

Medlem

Ipod touch 8gb. Riktigt besviken på ljudkvalitén och ändå har jag hyffsat bra lurar (sennheiser CX300) som låtit kanon på en iaudio u2. Önskar att det fanns en manuell equalizer... jag menar hur svårt kan det vara???

Medlem

En Nano 4gb och en vit, fin, vacker, underbar iPhone 3G .

Medlem
Skrivet av Prehn:

En Nano 4gb och en vit, fin, vacker, underbar iPhone 3G .

Vilken generation på din nano?


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Ipod Nano 4GB 3G, använder dock min Viewty som musikspelare


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

iPod Touch 8GB.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av SeniiL:

Själv gillar jag Itunes, sitter iofs på en Mac kanske är därför programet funkar så jädra fint! :heart:

Ja, det fungerar mycket bättre på Mac!

iTunes måste vara det bästa som finns om man sitter på en Mac! Så enkelt att hålla reda på all sin musik och att överföra till andra enheter. :heart:

Medlem

Körde länge på min ipod nano (första generationen) 4 giggare länge, men köpte nyligen en iPod classic, 160gbare. Pga utrymmet främst, men sjukt mycket bättre batteritid med


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Nano 4GB, 2nd generation.

Bytar gärna mot 1st gen så att jag kan köra linux på den.

123
Skriv svar