Spela Avowed 5 dagar tidigare för drygt 1 000 kronor
Se där, jag hoppar på detta tåget. Tyckte heller inte om det. Fick det som födelsedagspresent av min dåvarande flickvän så kände mig tvungen att kuta igenom haha
Jag hade också gjort slut om min partner köpte Outer Worlds till mig som födelsedagspresent.
Tror det blir årets ostigaste spel, men det gör inget. Ost är gott.
Sanslöst är bara förnamnet... 900 låter som typ 400 för mycket.
Med tanke på att det är 20 år sedan samma människor som gjorde kotor 2, 14 år sedan gissningsvis samma människor skapade FO:NW (och faktiskt bara år 9 sedan de släppte sitt magnum opus enligt mig, POE 1), har de säkerligen genomgått en generationsväxling och alla spel de gjort sedan PoE inte alls känns som att det är samma personer som skapat dem. Samma men ändå inte, istället har det blivit mer och mer av yta utan djup och substans sedan PoE 1 vill jag påstå. Givetvis har de klarat sig resor bättre än Bioware, som inte alls klarade av att återskapa sig själva efter att första generationen på Bioware hade gått vidare efter ME3.
Får återkoppla till den utmärkta krönikan om Bioware av Fredrik Eriksson om samma ämne.
Lite missvisande clickbait-titel på artikeln va..? Om spelet kostar 900 så är det ju bara 230 kronor extra för premium. Och då ingår tidigare tillgång. Kör man via gamepass kan man köpa uppgraderingen för 400. Titeln får det att låta som att uppgraderingen kostar en tusing.
Med det sagt så känns det sjukt ovärt för avowed, man får två skins, en artbook och tidigare start. För starfield tyckte jag det kändes rimligt när expansion ingick, men här känns det bara ovärt.