Vinn specialbyggd Starfield-dator!

Medlem

Riktigt läcker! Hade passat fint ihop med min Starfield Edition Xbox-kontroll.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ni kan ge upp. Den nyreggade användaren Helas Tomonius har skickat in ett kanonbidrag!

(Skojar förstås. Väldigt läcker dator!)

Ha, nu föll polletten ner! Helas Tomonius, Helenius... nästan för bra för att vara sant. Klart du inte skickade datorn till dig själv, men erkänn att det hade varit rätt fyndigt! Haha 😆

Medlem

Sällan jag kommenterar något, men dra mig i vakumet sicken jäkla dator. Otroligt snyggt bygge som garanterat kommer göra sig bra vart den än hamnar!

Medlem

Spydde lite i munnen när jag såg Radeon stå som grafikkort. 🤢
Då passar man hellre 😂

Medlem

Jag hade kört in Steam OS på den och helt dedikera till gejming.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jäklar vad fin! Om man vinner så är det knappt den kan stå framme pga klåfingriga ungar 😂 vore gött med pc dock, inte haft någon på snart 10 år 🙀🙈

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

May the force be with you!

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Medlem

Med den här datorn får du extra laddskärmar i spel och applikationer som normalt sett inte har det.

signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Overkligt snygg burk. Lycka till allihopa, men kom ihåg… universum tillhör den med flest smörgåsar! 🥪

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Sjukt fin, sitter med min gamla laptop fortfarande med nedskalat i allt, men det funkar väl endå :0)

signatur

Enjoy!

Medlem

Köpte Starfield på release, men även på väldigt låga inställningar hade laptopen det tufft att orka med så det blev till lägga på hyllan tills nästa burk. Hade ju suttit fint med en så vacker skapelse helt klart, och kunna påskynda genomspelningen av många releaser som hamnat på samma hylla

Lycka till alla!

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Lycka till alla! Vilket fantastiskt pris 😍

Tor
Medlem

Jäklar vilken fräsig maskin! Ser fram emot bilder på hur dammig den är efter en månad hos vinnaren! 🙃

Hiz
Medlem

Sinnessjukt snygg!

Medlem

Riktigt cool och lycka till!

Medlem

Läcker burk! Bara att hålla tummarna! Lycka till alla!

Medlem

Skulle säkert vunnit men hade blivit för dammigt. Tack ändå!

Förövrigt. Ert captcha system tar över 2 minuter för att logga in lite snabbt så här på kvälls kvisten...

Medlem

Drömdator för alla scifi-torskar (som en själv). Lycka till alla och grattis i förskott till den som kommer få pryda sitt hem med denna!

Medlem

Brutalt vacker! Hur dammar man av den?

Medlem

Galet fin pjäs det där!

Medlem
Skrivet av Detekt:

Brutalt vacker! Hur dammar man av den?

Robotdammsugare?

Medlem

Galet frän! Vad kul! Lycka till allihopa!

Dödgrävaren

Alternativen på hur många planeter det finns innehåller inte det korrekta svaret.

Medlem

Wow! Brukar inte vara glad i för mycket detaljer med chassi etc men den här ryker Starfield <3

signatur

- Bete dig för fan -
- Ingen favoritkonsol, bara favoritspel -

Medlem

Jag tycker ofta custom rigs är mest RGB spam, men den här riggen var fan riktigt slick!

Det händer att diskussioner uppstår huruvida spel är konst eller inte men om nån skulle ifrågasätta om en PC kan vara konst räcker det gott med att visa en bild på detta magnifika bygge så är saken en biff

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Vilket jäkla bygge. Har dom filmat när dom sätter ihop den? Vore intressant att se.

Edit: kollade upp sidan Timpelay. Rekommenderas om ni gillar extrema byggen!

signatur

1338 - One Step Above

Redaktör
Skrivet av JackG100:

Alternativen på hur många planeter det finns innehåller inte det korrekta svaret.

Skicka mig ett PM!

signatur
Medlem

Det var mig en redigt tjusig mackapär som säkerligen kan ge en en ordentlig skjuts ut bland stjärnorna

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Jäkligt snygg dator! Vore så nice att vinna så jag kan ge min nuvarande dator till bonusdottern. <3

123
Skriv svar