EA beredda att försena Battlefield 6: "Största Battlefield vi gjort"

Robot
EA beredda att försena Battlefield 6: "Största Battlefield vi gjort"

Antyder: GTA VI-datum kan påverka.

#battlefield, #battlefield-6, #ea

Medlem

=D Ja klart de är och det kommer de säkert göra med, bäst att säga det redan nu. Man kan fördröja varje Battlefield, eftersom varje Battlefield är det största EA gjort.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bara det blir bra får de gärna försena det till 2027 eller till och med 2028. Om det ska vara fullproppat av mikrotransaktioner, battlepass, diverse andra manipulativa fomo-metoder tackar jag för mig oavsett och spelar gott vidare i mina "döda" single player-spel.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Varför måste det vara så stort, kan dom inte gå tillbaka till gamla hederliga bf2!

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Vad dom än säger! Kom ihåg! Battlefield 2042!

Medlem
Skrivet av smuts:

Bara det blir bra får de gärna försena det till 2027 eller till och med 2028. Om det ska vara fullproppat av mikrotransaktioner, battlepass, diverse andra manipulativa fomo-metoder tackar jag för mig oavsett och spelar gott vidare i mina "döda" single player-spel.

Tyvärr kommer det garanterat vara microtransaktioner och battlepass i spelet.
Mig spelar det ingen roll så länge det enbart är skins eller liknande.

Tror inte dem sagt något om det än?

Medlem

Vem bryr sig om hur stort eller avancerat det är? Vi vill ha ett roligt (hemskt gärna buggfritt) spel.

Medlem

kommer aldrig kunna lita på dom helt igen efter en sån monsterflopp, blir som bäst köp på grov rea

signatur

//monster

Medlem
Skrivet av jehuty:

Vad dom än säger! Kom ihåg! Battlefield 2042!

Tvärtom!

Har skyhöga förväntningar på att detta blir det bästa spelet i Battlefields historia - Tror inte folk förstår vilken nystart i serien som detta innebär! Kommer toppa både BF2, BF3 och BF1942

Vince Zampella har fått fria tyglar med BF6 - Både vad gäller budget, handplocka personal, resurser och nu fått klart att han försenar spelet om han vill! Detta är ett drömprojekt utan begränsningar. Vince hade begränsningar med Call of Duty, Call of Duty 2, Medal of Honor, Call of Duty 4: Modern Warfare, Apex etc.

Efter flera dåliga Battlefield så råder det inga tvivel för mig att denna satsning med VZ kommer att tysta även de mest extrema av kritiker när vi når lansering.

Medlem

Glöm inte att DICE sparkade på sin corebase som redan låg på marken efter mest lackluster till battlefieldspel(2042) genom att släppa tomteskins, eller snarare spottade 😭

Verkligen ett "fuck you", till alla som bidrog till att spelserien fick växa medans flört till fortnite, som hade noll intresse

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Citat:

"Största Battlefield vi gjort"

Det har man aldrig hört förut.

Ge mig uppdaterade Karkand och Jalalabad 24/7, minimalt med förstörbara miljöer och vapen utan massa tramsmods och absolut inga bananer,snoop doggs och skelett springandes på kartorna. Hur svårt ska det vara liksom?

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Jag har noll förtroende för Battlefield-spelen och har inte spelat något riktigt mycket sedan Bad Company 2.
Hoppas de kan motbevisa mig.

Medlem

Ska dom undvika andra stora releaser så kan dom aldrig släppa spelet.
Kanske är lika bra med tanken på dunder floppen 2042.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så länge de har ett anti fusk som funkar och att man kan välja köra crossplay utan pc är jag nöjd!!

Hatar cod som skiter i spelarna och belönar fuskarna!
Teorierna om att Activision själva säljer fusk låter alltmer rimligt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Belgaar:

Tvärtom!

Har skyhöga förväntningar på att detta blir det bästa spelet i Battlefields historia - Tror inte folk förstår vilken nystart i serien som detta innebär! Kommer toppa både BF2, BF3 och BF1942

Vince Zampella har fått fria tyglar med BF6 - Både vad gäller budget, handplocka personal, resurser och nu fått klart att han försenar spelet om han vill! Detta är ett drömprojekt utan begränsningar. Vince hade begränsningar med Call of Duty, Call of Duty 2, Medal of Honor, Call of Duty 4: Modern Warfare, Apex etc.

Efter flera dåliga Battlefield så råder det inga tvivel för mig att denna satsning med VZ kommer att tysta även de mest extrema av kritiker när vi når lansering.

Han och Jason drev ju Cod på PC rakt ner i avgrunden med Mw2 (2009). Noll care på PC delen efter att Grant lämnade IW. Tvivlar starkt på att vi får ett spel rent från mtx och massa annat plotter som ska locka extra stålar. Killen är affärsnisse delux.

Medlem

Vill nog veta vad de har gjort rent organisatoriskt innan de försöker sälja in spelet som det största i serien. Aja floppar det så finner ni mig i Amiens!

Skrivet av Belgaar:

Tvärtom!

Håller med dig, detta är nog också en av anledningarna till varför vi inte får ett TitanFall 3. Dom ska först köra Apex ner i grunden.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Testa nya datum kanske, hösten har jag aldrig fattat varför allting stort ska lanseras i så tajta mellanrum.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Tvärtom!

bbbbbulshit, bbbulshit

signatur

Spela spel är kul ibland.

Skrivet av Belgaar:

Tvärtom!

Akta så du inte får en överdos av hype där snälla du.

signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Översättning:
EA/DICE: - Och vi lovar även att BF6 kommer bli mera Woke än någonsin. För oss spelutvecklare med inflytande över kidsen är det viktigare att pusha en agenda, än att leverera ett bra spel.

Medlem

En föredetta dice dev gick ju ut med att EA planen är att göra BF till live service.

https://gamerant.com/battlefield-former-dice-dev-warns-fans-l...

Please god no!

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Tvärtom!

Jag tror det först när jag ser det...

Medlem

Mmmh största bf spelet har för mig jag hört det förr? Noll tro på att dem kan leverera ett ok spel.

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Battlefield 4, 1 och V finns nu för ca 10-40kr styck i Playstation butiken för den som vill värma upp. Finns säkert samma pris i andra butiker. Jag har inte spelat Battlefield sen 1942

Medlem

Största någonsin, det har dom väl aldrig sagt förr. Näe, tror inte på något som blir sagt förrän det har lanserats.

signatur

Trust is for fools...

Medlem

Battlefield 3 var jävligt roligt & bra men inget slår 2142 . det kom 2006 och grafiken står sig än! & gameplay finns inget att klaga på förutom att kartorna är för små, väntar på antingen 2242 eller BF: Vietnam 2 sen kan jag dö utan att gnälla på min dödsbädd, tjejer är ju överskattade, tror jag.

1
Skriv svar