Säsong två av Fallout drar till New Vegas i december – se teaser!
Vad skönt. Då har jag god tid att hinna kolla igenom första säsongen innan dess.
Känner precis samma. Sett ett och ett halvt avsnitt. Gillade! Men av nån anledning fladdrade serien i väg?
En Bamseponny av folket
Vad skönt. Då har jag god tid att hinna kolla igenom första säsongen innan dess.
Känner precis samma. Sett ett och ett halvt avsnitt. Gillade! Men av nån anledning fladdrade serien i väg?
Men va äre frågan om! Jag kikar sällan på serier men denna var en sådan som man fastnade i direkt. Gick inte att sluta se! Älskade verkligen allt! Har man dessutom spelat Fallout-serien är det guld!
Seså, kika nu! *Hytter med näven*
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Men va äre frågan om! Jag kikar sällan på serier men denna var en sådan som man fastnade i direkt. Gick inte att sluta se! Älskade verkligen allt! Har man dessutom spelat Fallout-serien är det guld!
Seså, kika nu! *Hytter med näven*
*Kliver in i skamvrån*
En Bamseponny av folket
*Kliver in i skamvrån*
Du vågar inte testa anime och nu detta, ny låg nivå Fredrik! /s
*Kliver in i skamvrån*
Först betyget på Clair Obscur och nu har du inte sett Fallout, vad är det frågan om ;).
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Du vågar inte testa anime och nu detta, ny låg nivå Fredrik! /s
Först betyget på Clair Obscur och nu har du inte sett Fallout, vad är det frågan om ;).
"How low can I go!? "
Ett drama i jättemånga delar!
En Bamseponny av folket
"How low can I go!? "
Ett drama i jättemånga delar!
Köp en prenumeration nu (idag endast €999,99) för att få se den spännande fortsättningen på hur lågt Fredrik kan sjunka!
Köp en prenumeration nu (idag endast €999,99) för att få se den spännande fortsättningen på hur lågt Fredrik kan sjunka!
Efter första säsong slåss MAX och Netflix om rättigheterna till säsong 2.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6