Avtäckningstrailer för SOMA på första Nintendo Switch

Robot
Avtäckningstrailer för SOMA på första Nintendo Switch

Lite grovhugget, men atmosfären verkar vara intakt.

#Abylight-studios, #Frictional-games, #Soma

Kontot avslutas

Ser faktiskt fram emot Switch 2 om inget annat så för att den kommer ersätta den enda konsolen som inte riktigt duger för ordentliga stora spel. Framöver kommer alla spel se (tillräckligt) bra ut och flyta på (tillräckligt) bra på alla konsoler och plattformar. Även bärbara.

Releasehästryttare

Det är säker nån fegis som fortfarande inte vågat spela detta!

Ett av det bästa Svenska spelen som släppts!

In och njut nu!

Medlem
Skrivet av Devan:

In och njut nu!

Har tänkt att spela det flera gånger, men det är något otroligt konstigt som händer med ens FPS. Spelet är låst til 60fps, men känns som om att det är 30fps.

Medlem

Bra spel! Spelat igenom på PC.

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Löjligt välgjort spel med en otrolig story som väcker en hel del tankar och funderingar. Atmosfären och ljudarbetet är underbart, och jag bara älskar den där industriella mörka sci-fic miljön som är så sällsynt i välgjorda spel.

Förövrigt, om man gillar SOMA:s gameplay så borde man kolla in Amnesia The Bunker. Även om det spelet inte har någon större story är det förmodligen det bästa de gjort gameplay-mässigt. Fantastiskt mysigt och redigt nervkittlande med den oförutsägbara AI:n. Granater har nog aldrig låtit så öronbedövande smaskigt som i detta spel.

Medlem

Världens bästa horror-game enligt boysen. Såg dock lite gammalt ut på switch-versionen.

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Redaktör
Ponny
Skrivet av Devan:

In och njut nu!

Väl rutet! I min bok är det nog DET bästa svenska spelet. Gjorde mig till ett vrak, på ett (eventuellt?) bra sätt.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Spelade Soma för bara typ ett år sedan då jag hittade det gratis. Otroligt bra spel men det har inte åldrats väl.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Oj Switch känns verkligen som en konsol från en annan tid när man kollar på den där videon!

1
Skriv svar