Darksiders 4 har utannonserats – med fyra olika spelbara karaktärer

Robot
Darksiders 4 har utannonserats – med fyra olika spelbara karaktärer
Medlem

Hoppas verkligen att det är mer som de första två och inte trean.

Medlem

Wohoo! Glad att se att vi kanske får ett avslut på storyn.

Skrivet av Toffifee:

Jo håller med, 3:an kändes som en budget version utav 1:an och 2:an. Min personliga favorit är 2:an. Så hoppas dom koperiar 2:an och bygger ut med lite nytt på det.

Medlem

Äntligen! Jag tycker alla spelen har sina egna positiva aspekter. Jag började med trean, sen ettan och tvåan och sist Genesis. Älskar allihop men håller nog tvåan högst med Genesis tätt efter.

Gillade trean starkt och har klarat ut det spelet 3 gånger så har god tilltro att det är samma utvecklare igen.

Geeks Gaming

Alla spel från THQ Showcase såg extremt bra ut.

Medlem

Vill ha ett nytt Remnant,.. senaste spelat var ett av de bättre man spelat..

Medlem

Gillar Darksiders, tvåan är den bästa av dom.
Blir intressant hur fyran blir.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

cool! Gillar alla tre. De känns alla olika varandra, men ändå samma. Hoppas 4an fortsätter i liknande spår.

Medlem

Intressant. Jag köpte alla spel på en steam rea.

Har kört ettan förr på ps4 men måste snart ta mig an alla spelen och gör jag det så får jag väl skaffa 4an också.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av roftg:

Vill ha ett nytt Remnant,.. senaste spelat var ett av de bättre man spelat..

Håller helt med jag förstår inte varför dom lätt Gun fire games göra nått annat än Remnat 3 så populära och älskade som dom spelen är och dom är enligt mig väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Toffifee:

Måste höjja förväntan när det är utvecklaren av trean som skall göra detta då. 😏

Det väcker en del förhoppningar dock.. Det är det spel-upplägget som 2an skulle vara. Jag hoppas att det håller sig som första, med inslag från andra. Man saknar det "klassiska" zelda-upplägget i spel idag. Alla är rollspel med alternativ på hur man skall skapa sin karaktär. Fint med alternativ, men klassiskt "in i grotta; hitta föremål för att klara nästa grotta"- upplägg är tillräckligt i många fall.

1
Skriv svar