Diskutera – Bästa multiplayer-fps:et är...

Robot
Diskutera – Bästa multiplayer-fps:et är...

Vilken är tidernas bästa online-pangare?

#battlefield-6, #diskutera

Medlem

Team Fortress 2.
Det eller Black Light: Retribution.

Medlem

Team Fortress 2.

Medlem

Escape from Tarkov och Dayz

Farornas Konung

Enligt mig DayZ.

Testpilot
Medlem

Mest tid? CS
BÄST?
Hur ska man kunna välja?
Bf1942
Bf2
Rtcw et
Quake 3
Day of defeat
Swat 3
Mohaa
Unreal tournament

Säkert missat någon riktig pärla.

Medlem

Halo 3 kniper nog första platsen tätt följt av cod 4 och cod modern warfare, faaaaan vad tid jag har plöjt i dessa spel.

Medlem

Battlefield 2.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

Releasehästryttare

World of tanks

Det tar all din tid och dina pengar!

/s

Medlem

Alltså CS 1.6 är helt klart det jag lagt mest tid på, var helt fantastiskt på sin tid.

Hade rätt så bra bataljer på Battlefield 2 och Bad Company 2.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

rocket league

Medlem

Battlefield 2 får min röst

signatur

Ganska dålig men inte sämst

Medlem

Har inte jättemånga under bältet men det jag haft roligast med är nog BF Bad Company 2.

Medlem

TF2 innan MannCo-uppdateringen.

Medlem

Action Quake 2 <3

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Battlefield 1.
Fortfarande sjukt snyggt trots sin ålder, och ljud designen är fortfarande bland det bästa som gjorts. Allt ifrån vapen, granater, pansarvagnar, flygplan etc låter sjukt nice.
Kör man det NO HUD så är det en upplevelse utöver det vanliga.

Medlem

QW utan tvekan

signatur

1# FZ Troll

Apex Legends, Insurgency, Battlefield 2 och CoD 2 är antagligen de som jag lagt flest timmar på inom genren. Jag har aldrig varit ett fan av CS-formeln men har ändå spelat det hyfsat mycket, eftersom många vänner spelat genom åren. Har även testat Valorant, men inga av spelen klickar.

Medlem
Medlem

..jag har slutat ge det nostalgiska svaret BF 1942. Det har jag senare ersatt med det "romantiska" svaret BF 2.
Fast det lär inte vara sant heller. Jag har förmodligen lagt ned fler timmar på modernare BF´s, tex BF 1 eller V.

Men sen tänker jag; var jag inte väldigt förälskad i nåt MOH? Eller ett tidigt COD? Gammal och gaggig, kommer inte ihåg längre..

Medlem

CS:CZ och specifikt dom 2 svensk servrar som fanns då (Outcast och Clo@kers bla.) Hade riktigt kul på den tiden när alla ens kompisar spelade tillsammans.
Under samma tidsperiod har vi MW1 av samma anledning som ovan, att alla kompisar spelade tillsammans.
Nu är det CS2, mest för att dom få kompisar som fortfarande spelar mellan nattningar är lite bakåtsträvande och gillar inte nya saker. 40+ och det var bättre förr.
När det kommer till MP spel som spelats solo är ju BF serien överst. Från BF2 till idag. Har spelat dom alla och haft kul i alla.

Medlem

Arma reforger

Medlem
Medlem

Bad Company 1 och 2, enormt bra spel! Var rätt bra kampanj också har jag för mig.

Medlem

Hell Let Loose!

Medlem

Får nog säga Insurgency. Nötte det spelet helt otroligt mycket. Sandstorm är också bra men kom aldrig riktigt in i det på samma sätt.

Medlem

Half-Life 2: Deathmatch

Medlem

Quake 3

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tarkov alla dagar i veckan, sure har sina brister precis som alla andra spel men vapen hanteringen, hur man rör sig! Finns inget annat spel som ens är i närheten!

12
Skriv svar