Diablo-bossen Rod Fergusson lämnar Blizzard
Kanske kan man hoppas på att spelserien blir bra igen då.
Problemet ligger inte hos en person i toppen utan hela Blizzard som företag.
Problemet ligger inte hos en person i toppen utan hela Blizzard som företag.
Absolut. Men kan inte påstå att jag upplevde det som att han försökte styra skutan rätt.
Ad hoc addendum
Finns det ens något gammalt Blizzardfolk kvar, alla verkar flytt det sjunkande skeppet?
Nä det är väl inte många som stannar 20 år på samma företag
Måste erkänna att jag hade svinkul med D4 dom 2 första veckorna. Men sen tappa jag allt intresse, mycket för att klasserna är rätt tråkiga enligt mig. Saknar både paladin/crusader och monk.
Samma, seasons hoppades jag skulle va roliga, men de känns så copy/paste. "Here's your new power, it works similar to last season, but now it's blue instead of green" "And instead of souls, we now want you to collect body parts" Eller dylikt. Sen ska vi inte tala om hur de ändrade hela gamepasset till en absurd gated grind som är skit trist.
Senaste season loggade jag in, valde en class som jag inte spelat på ett tag men varit sugen på länge, spelade några timmar och kände att det inte var roligt, överhuvudtaget. Så har avinstallerat och lär troligtvis inte röra det igen tills nästa potentiella expansion som kanske kan rädda det tidigare materialet