Necrovision-demo hos FZ
hm.. grafiken är jävligt blurrig, eller vad säger ni? ser jävla skumt ut.
hm.. grafiken är jävligt blurrig, eller vad säger ni? ser jävla skumt ut.
Stäng av motion blur bara, det gjorde en del! men fortfarande lite blurrig.
Skitkul demo!:D var ju RTCW blanda med painkiller!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Herregud, det tog ca 25 minuter för mig att ladda upp spelet, även på lägsta grafik. Fruktansvärt dåligt optimerat. Hoppas fullversionen löser detta, då det var ospelbart. Kom fram till de första fienderna, men om du räknar med laddningstiden tog det för fan 45 minuter.
Nädu, det här undviker jag tills datorn är bättre, eller ifall det fixas i fullversionen.
Herregud, det tog ca 25 minuter för mig att ladda upp spelet, även på lägsta grafik. Fruktansvärt dåligt optimerat. Hoppas fullversionen löser detta, då det var ospelbart. Kom fram till de första fienderna, men om du räknar med laddningstiden tog det för fan 45 minuter.
Nädu, det här undviker jag tills datorn är bättre, eller ifall det fixas i fullversionen.
ööh haha, kanske inte är spelets fel i så fall ska du se. Visst var det lång laddningstid men fan inte över 5 min från att jag dubbelklicka på ikonen tills jag kunde styra gubben! datorn i sign..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Det där är inte normalt
I got a Goldenshower.
Är det läskigt eller lika "läskigt" som Painkiller? Jag är sugen på nåt där man bara springer in och slaffsar sönder saker.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
25 min, skitsnack. Tog max en min, och då har jag en sketen E5200 med 2gb i ram...
Nej, det är inte nåt skitsnack. Jag gick och duschade en snabbis, och bara då hade han kommit omkring 70% av laddningen.
Är väl någon inställning som fufflar runt annars.
Troligtvis, eftersom när spelet väl hade laddats upp och man fick springa omkring gick spelet relativt bra, men hade stora problem att ladda upp miljlön.
Det där är inte normalt.
Det säger du inte?
När jag satte allt på max så gick spelet skitsegt med ett 3870 garfikkort, fan mycket värre än Crysis, men några jättelånga laddningstider märkte jag inte av som en del säger
CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB