Multiplayer cheats
Var bara tvungen att göra ett inlägg för jag blev så förbannad när jag hittade denna video idag.
http://www.youtube.com/watch?v=oucr2zVXGNM
Nothing is Power without Control
Ja vad ska man säga..Det är så tragiskt att se att det fins sådana rädda människor som måste fuska och leva fan för att våga spela online......
Det man kan trösta sig med är att dessa människor knappt skjuter en människa på lan och turneringar osv, pga att dom inte har lärt sig spela ärligt och tränat som alla andra.
Det man kan göra om man tycker att någon är lite för bra, är att gå ut och titta på spectator på vad spelaren eller spelarna håller på med osv..Det är ganska lätt att se om en lirare spelar ärligt eller inte.....
Cheers
Om man ska vara realistisk så är chansen att man stötter på någon med liknande cheats på public med punkbuster astronomiska (Inte långt ifrån i alla fall) med tanke på att dom stannar "undetected" väldigt kort tid efter dom släppts och att folk som fuskar inte gärna joinar punkbuster servrar.
jepp, som alltid i CoD världen, håll dig till PB-servrar och du ser nog aldrig en sån.
Spelar man på servrar med PB aktiverad och bra admins så lär man inte behöva stå ut med cheaters länge.
I public sammanhang så drar du bara skit över ditt namn och din klans namn om man fuskar med tag.
Spelade cod2 med klanen här i veckan och dom beskyllde varandra för o fuska o skyllde på att motståndarna fuskade konstant.. Satt o skakade på huvudet och undra varför jag hade samma tag
I public sammanhang så drar du bara skit över ditt namn och din klans namn om man fuskar med tag.
Spelade cod2 med klanen här i veckan och dom beskyllde varandra för o fuska o skyllde på att motståndarna fuskade konstant.. Satt o skakade på huvudet och undra varför jag hade samma tag
Hitta en mer seriös klan xD?
De är iaf jävligt kul om man är ett gäng som lirat nåra år ihop :P. Gå på lan med mera.
Sen ibland slänger man ju ur sig GLOP ord i ventrilo lr liknande ändå även om man inte menart.
Minst sagt, vilket ofta dessutom kan leda till riktigt dålig stämning på servrarna även om ingen fuskar.
Körde lite HQ häromdagen och givetvis så var det en person som inte stod ut med att bli dödad lite titt som tätt (antagligen ännu en i raden av den självutnämnda eliten inom spel som alltid är bäst) och givetvis började skrika om att alla fuskade så fort han dog.
Det uppstod en småintressant diskussion på servern där han bla kom fram till att alla var helt värdelösa förutom den lilla kunskapen vi hade för att kunna installera fusk och få det att fungera...
Var iaf trevligare att fortsätta spela så fort denne gjorde en /quit och lämnade oss andra ifred...