TV-tips: IT-supporten
Måste också passa på att slå ett slag för House som TV4 började visa igår, och som går även ikväll. Inget typisk sjukhusserie. Cityakuten blandat med CSI är en rätt bra beskrivning, med en fullkomligt lysande Hugh Laurie (han som bl.a. spelat Bertie Wooster i Jeeves & Wooster) i huvudrollen som en synnerligen bitter läkare. Blir bättre och bättre ju längre in på säsongen man kommer.
Måste också passa på att slå ett slag för House som TV4 började visa igår, och som går även ikväll. Inget typisk sjukhusserie. Cityakuten blandat med CSI är en rätt bra beskrivning, med en fullkomligt lysande Hugh Laurie (han som bl.a. spelat Bertie Wooster i Jeeves & Wooster) i huvudrollen som en synnerligen bitter läkare. Blir bättre och bättre ju längre in på säsongen man kommer.
Tycker han bryr sig för mycket :/ trode han skulle vara ett riktigt 100% as men han är ju bara en liten smyg krambjörn *sniff*
jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.
tråkigt att regeln i house verkar vara att felbehandla fem gånger innan det blir rätt, om det fortsätter så blir det ju lite enformigt
Deras uppdrag är ju att ha hand om de mer ovanliga fallen ingen annan förstår sig på, så "felbehandlingar" är en del av diagnosticeringen. Men det blir mycket bättre när olika storylines kommer igång och det handlar mer om House och hans gäng som personer och alla spänningar och maktkamper. Ett av de sista avsnitten på första säsongen är bland det bästa jag sett i tv-väg.
The house verkar riktigt najs! verkar vara en riktigt skön doktor, som inte har någon medmänsklighet alls.
Men vad ni har skrivit så verkar han ändå vara lite utav en "good guy" ;O
en riktigt bra skådespelare dock
Ingen som ser på Desperate housewifes här? ^^
en självsäker kille som vågar erkänna att han kollar på desperate housewifes, respekt
såg första 10 avsnitten på några dagar, sen konstaterade jag att det inte hände tillräckligt mycket, så jag lade ner. men jag gillar Bree
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
har aldrig sett den själv men har själv jobbat på en support så jag ska nog unna mig detta .. efter mitt 48-timmars arbetspass är slut..
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White