Nytt spel på gång hos Grin: Wanted

Robot
fue
Medlem
Nytt spel på gång hos Grin: Wanted

coolt

Medlem

Bara det kommer till PC så.

Medlem

Om omslaget till spelet ser ut som på bilden så köper jag det.

Medlem

Kulor vars bana böjer sig, bara för att han rycker med handleden... ARGH

Medlem

Göteborgskontoret som utvecklar på denna? Undrar om det kan vara ett rykte Sverige fått omkring sig att lyckas med licensspel som gör att Grin tillägnats detta nu.
Men det ska bli intressant att se hur våra landskamrater får till detta. Spel av filmlicenser är till större delen av kliché, vilket vilken spelare som helst vid det här laget är rätt så bekant vid. Kul om det ändras dock.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Antikvitet
Skrivet av Fjornsvavne:

Göteborgskontoret som utvecklar på denna?

Skrivet av John:

Grin låter hälsa att det är deras egen spelmotor (den som används i Bionic Commando som driver spelet) och att det utvecklas av Grin Barcelona och Grin Stockholm, med styrning från Sverige.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Tycker själva filmen verkar halvbra (snygg och påkostad men mindre bra regi/manus, läs Hollywood) - men coola spel med halv-fjantigt manus är ju inte direkt obekant, så detta skulle nog kunna förtjäna en plats på min hylla. Återstår väl att se.

Medlem
Skrivet av John:

...

Jahopp, missade det i länkningen då. Stod inte på nyhetssidan, men tack för ifyllnaden.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Eftersom jag längtar oerhört mycket på Max Payne 3 så kan detta kanske tillfredsställa mig ett tag. Hoppas grins kan göra detta bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

När jag såg att Wanted var regisserad av samma snubbe som Night Watch och Day Watch så blev den plötsligt intressant. Svenska licens spel har bra rykte, så det här borde ju bli bra speciellt eftersom det annonserades efter filmen.

Inaktiv

kulorna borde ju fortsätta i tangentens riktning...

Antikvitet
Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av John:

...

Jahopp, missade det i länkningen då. Stod inte på nyhetssidan, men tack för ifyllnaden.

Klicka på "Läs mer" nästa gång.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av GDJb:

Om omslaget till spelet ser ut som på bilden så köper jag det.

Faktiskt 8)


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

1
Skriv svar