Duke Nukem Forever filmat

Robot
Medlem
Duke Nukem Forever filmat

såg ju inte mkt ut för världen, ser ut som en generisk doom-klon!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

måste ju ses!!

såg bra ut tyckte jag iaf, mkt duke så blir jag nöjd.

Medlem

lever väl upp till förväntningarna antar jag (dvs inte mkt)

Medlem

Det ser ut som att man får XP för att döda också. Kan bli intressant.


signatur
Medlem

Doom / Pray grafik!?!

Medlem
Medlem
Skrivet av simulacra:

såg ju inte mkt ut för världen, ser ut som en generisk doom-klon!

Och det bedömer du efter några sekunders skjutande filmat med en videokamera som framkallar åksjuka? Vi har ju ingen aning om vilka spelelement som finns med i övrigt.

Det jag hann se: Några av mina favvobössor finns med, och lika så gamla goda fiender. Spelet verkar mao vara trognare Duke 3D än man fick intrycket av från tidigare media från den nutida versionen av spelet.
Synd att de bara visade bilder från några trånga korridorer inne i Hoover Dam.

Skrivet av Gortie:

Det ser ut som att man får XP för att döda också. Kan bli intressant.

Mja, folk har lurat ut att det är nån form av boost/health-system som man ökar av "ego"-poäng man samlar. Tittar man på den högupplösta kan man se att det står +7 EGO, och grejer Siffrorna på skärmen är dock enligt GB en del av utvecklarnas debug-läge.

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Doom / Pray grafik!?!

Tur då att man spelar DN för att duke är grymmast i världen, och inte för att att han har 5X HDR BLOOM ULTRA....

Medlem

HELVETE GOTT!!!!!

Inaktiv

om inte annat så kan man iaf ÄNTLIGEN få tyst på alla idioter som insisterar på att DNF inte ens existerar.

Ser fram emot detta, oavsett om det inte har crysis grafik.
3dRealms har alltid gjort fruktansvärt roliga spel och jag är ganska säker på att dnf inte är något undantag.

Medlem

Bara att hålla med, Förmånga spel som försöker sälja ett spel för att det är snyggt. Så detta ser väldigt lagom ut Duke Nukem FTW!

Medlem

Det kommer nog bli skönt att lira iaf, det tror jag nog... Även om det kanske inte har varit värt 12 års väntan Men, vem vet?!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Lamt spel. Fan inte snyggt alls.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Att jobba inom spelindustrin måste vara bland de mest otacksamma yrken man kan ha. Att behöva stå ut med gnäll från höger och vänster som är långt från konstruktivt för varje grej man visar upp... nej tack.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Men herregud splinter Snake,
läste du inte vad Forcie skrev?
"Och det bedömer du efter några sekunders skjutande filmat med en videokamera som framkallar åksjuka? Vi har ju ingen aning om vilka spelelement som finns med i övrigt."

Herregud, Spawn of FB?

Medlem
Skrivet av hansen:

Tur då att man spelar DN för att duke är grymmast i världen, och inte för att att han har 5X HDR BLOOM ULTRA....

Nej inte det, men spelet lär ju floppa om det inte kommer med något totalt revolutionerande, varför säger jag det här? Jo för 12 år att göra ett spel och all hyp som byggts upp under tiden så är detta ett måste om det inte ska bli ett totalt mega fjasko. Som det nu värkar bli endå.

Medlem

yääy! Jag kommer defenitivt köpa detta!

Medlem

Spel måste inte revolutionera för att sälja.
EA-Games har slutat göra spel, dom gör kopior av föregående spel. Vilket är smart, för det funkar.

Medlem

Lite till fakta från George Broussard som postat på 3DR-UBB:

Klippet är filmat för 6 månader sedan.
Duke's röst från filmen är inte rösten som är med i spelet utan pålagt av de som gjort klippet.

Medlem

Var det det bästa de kunde erbjuda från spelet? Eller var det ett strategiskt drag att visa det mest medikora delarna.. I think not.

Som att tigga om att folk ska whina, vilket jag tycker fans som väntat i 10+ år har all rätt till.

Är forfarande övertygad om att dessa herrar snackar skit, DNF är nått de donat med lite av och till vid sidan om från andra projekt, ett strategiskt drag att det ska dra ut på tiden för att hypa upp det, och som alla vet säljer hype.


signatur
Medlem
Medlem

inget utöver det vanliga, dvs spelet

Medlem
Skrivet av MKultra:

Var det det bästa de kunde erbjuda från spelet? Eller var det ett strategiskt drag att visa det mest medikora delarna.. I think not.

Som att tigga om att folk ska whina, vilket jag tycker fans som väntat i 10+ år har all rätt till.

Är forfarande övertygad om att dessa herrar snackar skit, DNF är nått de donat med lite av och till vid sidan om från andra projekt, ett strategiskt drag att det ska dra ut på tiden för att hypa upp det, och som alla vet säljer hype.

Crysis var hypat, men inte sålde det?

Längtar till DNF!

Medlem

Jag tror det här kommer att äga såväl det kommer! Tack för att ni tog emot tipset..

Skrivet av Rampager:
Skrivet av MKultra:

Var det det bästa de kunde erbjuda från spelet? Eller var det ett strategiskt drag att visa det mest medikora delarna.. I think not.

Som att tigga om att folk ska whina, vilket jag tycker fans som väntat i 10+ år har all rätt till.

Är forfarande övertygad om att dessa herrar snackar skit, DNF är nått de donat med lite av och till vid sidan om från andra projekt, ett strategiskt drag att det ska dra ut på tiden för att hypa upp det, och som alla vet säljer hype.

Crysis var hypat, men inte sålde det?

Längtar till DNF!

Du kan ju fan inte komma och säga att de inte sålde när de sålde 3miljoner ex.

Och det var ju som ni vet endast till PC


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:
Skrivet av Rampager:
Skrivet av MKultra:

Var det det bästa de kunde erbjuda från spelet? Eller var det ett strategiskt drag att visa det mest medikora delarna.. I think not.

Som att tigga om att folk ska whina, vilket jag tycker fans som väntat i 10+ år har all rätt till.

Är forfarande övertygad om att dessa herrar snackar skit, DNF är nått de donat med lite av och till vid sidan om från andra projekt, ett strategiskt drag att det ska dra ut på tiden för att hypa upp det, och som alla vet säljer hype.

Crysis var hypat, men inte sålde det?

Längtar till DNF!

Du kan ju fan inte komma och säga att de inte sålde när de sålde 3miljoner ex.

Och det var ju som ni vet endast till PC

Källa på 3miljoner ex tack...
Skeptisk till det.

Och vart är Laxen föresten , det största Crysis fanboyet av dem alla.

Medlem

"Duke's In a bad, bad mood..." såg helt okej ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

kommer floppa tror inte att någon kommer att köpa det, om det inte får 10/10 av alla recensenter

Medlem

så länge det är gibs med så blir jag nöjd


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skriv svar