Tony Hawk's Downhill Jam

Robot
Tony Hawk's Downhill Jam

Vid varje konsollansering brukar Activision var en av de mer aktiva utgivarna då de brukar vara flitiga på att utnyttja sina populäraste spelserier. Så är även fallet med Wii som de redan släppt ett par titlar till. En av dessa är Tony Hawk’s Downhill Jam som utvecklats exklusivt till Nintendos nya konsol för att kunna utnyttja Wiimoten till fullo.


Medlem
Wii-test - Tony Hawk's Downhill Jam

Har aldrig gillat vare sig Wii eller Tony Hawk... och dessa tillsammans? Njae, bättre kan ni. Dessutom så är det så förbannat fult också. Men annars fin recention.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

skit ful grafik asså men det brukar ju tony hawk spelen ha..

Medlem

lol, ser ut som något som mitt PSP skulle kunna prestera bättre.

Inaktiv
Skrivet av Madbullen:

skit ful grafik asså men det brukar ju tony hawk spelen ha..

överhuvetaget sett project 8?

i övrigt, så förstår jag inte hur dem får släppa en konsol som skämmer ut sig så otroligt som wii.....


signatur

Final Fantasy XI, lvl75Ninja, lvl75Monk - retired :(
WoW, lvl60 Hunter - retired :(

Inaktiv

Grafik nördar -.-

Medlem

Word på det ThreeZool!

Wii's innovationer, fokus på spelkänsla och nyskapande är värt bra mycket mer än X360 och PS3's feta prestanda-arslen som bara kör kopia på kopia med lite bättre grafik hela tiden


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Känns som de flesta vill bara ha bra grafik tråkigt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

PaZ
Medlem
Skrivet av bonji:
Skrivet av Madbullen:

skit ful grafik asså men det brukar ju tony hawk spelen ha..

överhuvetaget sett project 8?

i övrigt, så förstår jag inte hur dem får släppa en konsol som skämmer ut sig så otroligt som wii.....

Det borde verkligen vara förbjudet att satsa på annat än grafik, håller helt med.

Medlem

Snygg grafik kan aldrig ersätta spelkänsla.
Vet inte hur många gånger jag suttit och spanat på screenshots ach drägglat över grafiken.
Sen när spelen släppts har det till 99% varit värdelösa spelmässigt.

Grafik har de senaste åren varit marknadsföringstricket till att sälja titlar.

Äntligen vänder nintendo trenden och bevisar att spelglädje ska gå först.
Och tydligen har de lyckats. Försäljningsrekord bevisar detta.

Äsch, spelet verkar helt enkelt inte vara någon höjdare. Grafik eller ej. Toys for Bob har väl ioförsig inte den bästa meritlistan heller.

Inaktiv

50% av dem som köper wii säljer den på auktioner visst grafik är inte allt men om man släpper en konsol år 2006/2007 med grafik från 1998 så tycker jag man ska ta sig i kragen.
Visst den säljer bra som fan, men hur länge kommer folk tycka det är roligt o dansa runt i vardagsrummet? antingen så fyller dem 15 år och tröttnar eller så slänger dem kontrollen in i tvn o stämmer nintendo...

Sitter själv o spelar final fantasy spel från nes,snes och psx tiden, så grafik är inte allt men har man varken grafik eller spelkänsla vilken enligt MITT tycke inte wii har, så bör man tänka om.

Men smaken är ju som baken ^^


signatur

Final Fantasy XI, lvl75Ninja, lvl75Monk - retired :(
WoW, lvl60 Hunter - retired :(

Medlem

Varför är folk så övertygade att det bara småbarn som gillar Wii? Tror snarare det är tvärt om, småbarnen vill ha flashig grafik, medans de som mins de gammla goda tiderna med Nes och Snes köper sig Wii.

Dock kan man ju tycka att vissa spel ser lite väl illa ut till Wiin, visst jag tycker inte grafik är allt men det får gärna se hyffsat bra ut. Även om design är viktigare än flashiga shaders.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag minns gammla goda tiderna med Nes och Snes men jag vill inte ha en Wii.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Zelda till Wii är ju magiskt, kanske inte den bästa grafiken men DET ÄGER!

Inaktiv

När ni recenserar Wii-spel, kör ni med Komponent-sladden då? Det ska tydligen vara märkbar uppgradering mot de andra sladdarna.

Flakmonkey
Skrivet av PsyCor:

När ni recenserar Wii-spel, kör ni med Komponent-sladden då? Det ska tydligen vara märkbar uppgradering mot de andra sladdarna.

Tyvärr inte ännu, inte lyckats få tag på någon. Förhoppningsvis kommer vi över en i helgen, men vi ska inte ropa hej riktigt ännu

Inaktiv

Om ni har spelet kvar och får tag i en komponent-kabel, hojta till om skillnaderna i grafiken.

Flakmonkey
Skrivet av PsyCor:

Om ni har spelet kvar och får tag i en komponent-kabel, hojta till om skillnaderna i grafiken.

Det kommer vi absolut göra

1
Skriv svar