Company of Heroes-patch hos FZ
Ahh.. Guld.
FZ pwns på fileshare av patchar och demos.
Fick en länk till en film som visar en kritisk bugg angående tanktrapps.
Det går för Allies att forcera dem med mindre tanks tydligen.
I filmen hade de byggt tanktrapps över en hel bro för att visa, och sedan radat upp olika Allies fordon som sen en efter en körde rätt in i tank trapsen, varpå tanks trapsen flög all världens väg.
Hörde också ett ryckte att Relic Online kanske är nere just för den här buggen, och att de jobbar på en hotfix (dock är inte detta konfirmerat, så det kanske är ett falskt rykte)
Och räckder det med att patcha med 1.3 för att få allt rättat eller måste man patcha med äldre patchar?
Tja..första patchen heter:
En_1_0_0_to_1_2_0.exe
och andra:
EN_1_2_0_to_1_3_0.exe
..nu ska vi se vad du lärt dig i skolan
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Varför tittar du inte efter själv?
Måste ju gå fortare än att fråga här...
(Ps. det bör finnas en Release_Notes_English.txt i din mapp om du patchat som berättar vilken version du har samt vad som ändrats...om du nu inte lyckas finna ver-info i spelet.)
Du kanske har missat ngra lektioner sj o specielt läsförståelsedelen. *blink*
VAR I SPELET KAN JAG SE VILKEN VERSION AV SPELET KÖRS PÅ NU, är du med?
Är det i Menu bilden? eller är det i inslällnings bilden?
Faktiskt inte, jag missade inte det - utan jag svarade på ena delen. Lägg märke till att jag inte citerat delen där du frågar var man ser vilken version man kör.
För den delen är det lätt att veta, har du patchat tidigare? Om inte, tja - då finns det bara 2 patcher att köra igång. Du lär för övrigt märka när du patchar om du har rätt eller fel, för det säger programmet till dig.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>