Jag hatar mail

Avstängd
Jag hatar mail

I alla fall om man ska kontakta ett företag, en förening eller kända personer. De svarar aldrig.
Det som är irriterande är att det ofta står "Vi svarar så fort vi kan" och ändå dröjer det hur länge som helst! Har de inga anställda att läsa mailen? Fy. Det får mig att tappa respekten för dem. Det enda ordentliga sättet att få kontakt med någon är att ringa, annars svarar de aldrig.

#blogg

Inaktiv
Jag hatar mail

I know the feeling! Får aldrig några svar på mina mail som jag skickat. Det ända sättet att få tag på folk är att ringa som du redan sagt. Nedrans mail!

Medlem

Mja, mitt tips är att (förutom att ringa) maila igen! Det har hänt flera gånger för mig att jag har fått ett mail som jag tänker "jag svarar på det sen", men glömmer bort. Får man ett mail till då där det står "Hej, jag mailade förut och undrade..." så tänker man "shit, det här kan jag inte skjuta upp igen" och svarar.

Det fungerar iallafall på mig, och det har funkat för mig också. Så maila igen om du inte har fått något svar!

Medlem

Får propsa lite för discshop, hade strul med min leverans pga av nerläggning av olika postställen i stan. Fick svar inom 20minuter 2 dagar i rad.

Medlem
Skrivet av mogvard:

Får propsa lite för discshop, hade strul med min leverans pga av nerläggning av olika postställen i stan. Fick svar inom 20minuter 2 dagar i rad.

Agreed. Har fått svar snabbt jag med när jag mailat till dom.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Avstängd

Jo, vissa är riktigt snabba. Tråkigt att inte alla är så. :/

1
Skriv svar