Ghost Recon-nytt
Detta spel suger och kommer alltid att suga så länge dom eller någon inte fixar så att man kan köra med FSAA, ser ju helt förjävligt ut... och detta ska va next-gen *pff tacka vet jag Cellfactor, det är riktigt snyggt och kul som attan... (har kommit på ett sätt som gör att man kan lira det utan något dyrt Phys-X kort utan minsta lagg) PM'a mig om du vill veta tricket...
Skål på er!
Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2
FSAA finns med i denna patch
det kan inte va sant? VISA maaaaj!
Från ghostrecon.com:
Starting in June, Ubisoft and developer GRIN will release brand new multiplayer modes, including:
* Deathmatch mode, Map Editor for Deathmatch and Domination, anti-cheat fixes, Anti Aliasing feature, and New co-op maps
Throughout the summer:
* Team Deathmatch, Hamburger Hill modes, Original GR co-op mode, Map editor for TDM, HH, OGR co-op, GRAW co-op improvement (quick start and respawn) and Dedicated Server pack
Laxen>> Du inser att FSAA inte stöds av de flesta grafikkort tillsammans med HDR?
jo, jag vet om det. Men jag tänkte att man kunde stänga av den funktion... Använda te.x Bloom istället, jag skulle hellre ha AA än HDR i detta spel.
Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2
Fast GRAW använder inte HDR utan nåt som kallas deferred lighting, samma teknik som används i Unreal Engine 3. Men att använda deferred lighting med FSAA fungerar inte på de grafikkort som finns idag vad jag vet, så det ska bli intressant att se hur GRIN lyckats få det att funka.
jo, jag vet om det. Men jag tänkte att man kunde stänga av den funktion... Använda te.x Bloom istället, jag skulle hellre ha AA än HDR i detta spel.
Du vill hellre ha lite mjuka kanter än möjligheten att se i mörka gångar osv...owell, to each of his own...