Orolig att #The Division blir ännu en slö konsolportning där du inte kan ändra just någonting? Här på FZ spelade vi pc-versionen förra veckan (som en av få spelmedier!), men först på fredag får vi berätta hur hur den är. Men på det där internet hittas filmade sekvenser från en betaversion på pc, och ett menybesök skvallrar om grafikinställningarna.

*Uppdatering: På Ubisofts begäran har filmen tagit bort från Youtube, men inte innan någon hann skriva av grafikinställningarna och dela med sig av dem på Neogaf. Du ser dem nedan.

PC Version Video Options: (in case video gets taken down)
Vsync (on/off)
Frame Rate Limit (on/off)
Shadow Quality
Shadow Resolution
Spot Shadow Count
Spot Shadow Resolution
Contact Shadows
Post FX AA
Temporal AA
Sharpen Image (%)
Particle Detail
Enable Wind-affected Snow
Volumetric Fog
Reflection Quality
Local Reflection Quality
Sub-surface Scattering
Anisotropic Filtering
Parallax Mapping
Ambient Occlusion
Depth of Field
Object Detail (%)
Extra Streaming Distance (%)
Chromatic Aberration (on/off)
Lens Flare (on/off)
Vignette Effect (on/off)

FZ:s intryck från pc-versionen av The Division läser du nu på fredag.