#Hitman-studion #IO Interactive säger att de är medvetna om kritiken mot #Hitman Absolution, men samtidigt som de lyssnar på fansen så tycker de också att det är viktigt att ingen "ska diktera vad de ska göra".

– Det finns alltid folk på kontoret som kollar runt, särskilt på Hitman-forumen. Vi vill försöka veta vad de [fansen] tycker, och vi vill göra ett spel som folk tycker om och inte bara ett spel vi gillar men ingen annan bryr sig om. Vi lyssnar på dem, men vi tänker inte få dikterat av fansen [vad vi ska göra] eftersom vi har så många segment av fans att vi skulle kunna lyssna på en grupp som säger "spelet måste vara svårare än alla tidigare Hitman-spel". Well, det skulle bli svårt för oss att lyckas med när vi gör ett spel av den här magnituden, säger spelets regissör Tore Blystad.

När FZ rapporterade att nästa Hitman blir mer lättillgängligt så fick det många av er att gå i taket. Kanske kan vår förtitt få dig på bättre humör?