Bodströms Groda

Inaktiv
Medlem

Hahaha, sicken jäkla pajas

Medlem

Haha, ja han är verkligen en tvättäkta pajas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Smidigt svar Bodström!


signatur

Insert funny qoute here

MFC
Medlem

höhö.. tur vi har politiker, som kan ta alla korkade beslut åt oss.. så kan vi ägna oss åt att göra något av detta landet.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Väldigt roligt

Medlem

Sådant händer när man inte låter folk prata till punkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

synd bara att hans ord och förslag ger gehör, i mina ögon är det en före detta brajrökande pajjas( han har själv erkänt i intervju att han har rökt på) som numera agerar polis och vill sätta åt allt o alla via övervakning osv.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Medlem

Tror inte han har något emot all "filverksamhet", bara den olagliga sorten. Finns bättre saker att basha Bodström för, tycker jag


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

hihi
hoppsan ojsan!

Inaktiv

Sånt händer alla.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Pwned ditt sossesvin!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Haha


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av reset2:

Sånt händer alla.

Visst, men politiker skall kunna prata i tv utan att göra bort sig.

Medlem

han kan börja med att sluta prata innan folk sagt vad dom vill han gör typ så hela tiden även om det inte är en debatt han är i.. han måste va otroligt jobbig att ha på en grill fest hemma

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Pwned ditt sossesvin!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Många hatar sossarna, så då undrar jag vilket alternativ är bättre, fp, mp, c, piratpartiet, porrpartiet?
(hoppas inte moderaterna, jäkla manipulativa blodsugare och pajkastare)

edit: glömde och sen så ja fel och mening inte ops.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Många hatar sossarna, så då undrar jag vilket alternativ är bättre, fp, mp, c, piratpartiet, porrpartiet?
(hoppas inte moderaterna, jäkla manipulativa blodsugare och pajkastare)

edit: glömde och sen så ja fel och mening inte ops.

Jag skulle bli glad om vilket parti som helst utom piratpartiet, FI, krist. dem., eller något nationalist/rasist/extremistparti tog makten. En flerpartiregering med moderaterna, centern och folkpartiet skulle sitta fint.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha skoj ju....

Medlem

Haha, så löjligt sagt. Synd man inte får se reaktionen när han inser sitt misstag

Medlem

INSTANTU .... KLASSIKER!!


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Sådant händer när man inte vet ett skit om vad man beslutar.

Medlem

jaaaaha... och det roliga i det hela var :F tycker det var en helt vanlig talgroda inget specielt med det. tycker det händer varje dag


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Det stora problemet med det här är ju att det är klippt innan han avslutat sin mening. Förmodligen var det inte ens en groda, utan någon uttråkad jävel bara klippte av skiten tvärt.

Nej fram för riktiga grodor, ned med politikerna.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

om ni vill börga terrorisera kan ni få hans bilnummer och adress till fårö.
han äger faktiskt själv sin fina perså bil, och inte staten. möjligen bensikortet.

Medlem
Skrivet av ranz00:

om ni vill börga terrorisera kan ni få hans bilnummer och adress till fårö.
han äger faktiskt själv sin fina perså bil, och inte staten. möjligen bensikortet.

Faan va bra stavning...

Btw, jag vill inte terrorisera. Jag kommer använda min makt i egenskap av väljare och rösta på några andra än sossarna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av ranz00:

om ni vill börga terrorisera kan ni få hans bilnummer och adress till fårö.
han äger faktiskt själv sin fina perså bil, och inte staten. möjligen bensikortet.

Nä du, här skall inte terroriseras. Kan sträcka mig till en fyllepost, men där drar jag gränsen 8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

M89
Medlem
Medlem

Spelar det någon roll om man har klippt mitt i? Det är roligt, alla hatar ju politiker.

1
Skriv svar