Dead Rising: Chop Till You Drop-trailer

Robot
Inaktiv
Dead Rising: Chop Till You Drop-trailer

Usch.
Ser riktigt tråkigt ut.

Medlem

ingen vidare trailer. Undrar hur många zombies som Wii:n kan rendera samtidigt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hoppas dom får tummen ur och släpper någon version till PS3 med.

Medlem

Färre Zombies, 20x enklare, ännu tråkigare fightingmoment och fulare interface (allt detta av trailern att döma), JIPPIE! Det undermedvetna inom mig säger att det inte kommer leva upp till 360 förlagan.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Färre Zombies, 20x enklare, ännu tråkigare fightingmoment och fulare interface (allt detta av trailern att döma), JIPPIE! Det undermedvetna inom mig säger att det inte kommer leva upp till 360 förlagan.

Å andra sidan, om vi tänker efter lite, vad för spel ska DR:CTYD konkurera med?

1. Dead Rising 360?

2. Andra spel på Wii?

Om du sa 2, så grattis. Ingen kommer att stå i butiken med Dead Rising 360 i ena handen, och Wi-versionen i andra och säga: "Hmm, jag vet inte vilken som ser bäst ut."

Däremot så tycks det här vara ett välkommet spel till alla Wii-ägare (och jösses, vet du vad? Alla Wii-ägare äger inte en 360!) som snart börjar bli desperata efter schyssta spel.

Inaktiv

Mjo, ser sunk ut. Men mördarpudeln där gör kanske spelet värt att införskaffas.

Medlem

Såg riktigt förbannat tråkigt ut och grafiken var riktigt dålig. Max 10 zombies eller?? Och sen så var det samma animationer, t ex när han använde bänken så slog han hela tiden samma och zombisarna flög bakåt och landa på ryggen så jävla stelt.

Gör det till PC istället....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av q0rra:

Å andra sidan, om vi tänker efter lite, vad för spel ska DR:CTYD konkurera med?

1. Dead Rising 360?

2. Andra spel på Wii?

Om du sa 2, så grattis. Ingen kommer att stå i butiken med Dead Rising 360 i ena handen, och Wi-versionen i andra och säga: "Hmm, jag vet inte vilken som ser bäst ut."

Om man har båda konsolerna så tänker man nog inte på vilket som ser "bäst" ut, låter löjligt, utan snarare vilket som kommer vara roligast att spela. Vanlig handkontroll eller Wii-mote.

Men dom har ju knappt nåt blod och gore kvar i spelet!? Så lite barnsäkert är de att!

Tur att jag har de till 360, men släpp de till PS3 med massa bonus saker så köper jag spelet en gång till!

gnu
Medlem

Trodde inte det skulle se så dåligt ut. Helt tomt på zombies var det ju också.

Medlem

ÄNTLIGEN! Mer zombie slakt till min fina designer pryl!

Medlem

Haha, ja grattis, verkar ju vara mkt slakt när zombiesarna står så fånigt glest.. verkar svårt att eskortera folk i wii versionen...

på xboxversionen var det ju ett hav av zombies.. köp en xbox, så kan ni få köpa det till xbox för en bra penning av mig!

Medlem

Så väldigt tråkigt ut.

Ska man spela det här så ska det vara 360 versionen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker de ser lite kul ut, men inget köp för mig.


signatur

Rawr

Medlem

såg väl rätt ok ut, tyvär hadde dom ju inte fixat stridssystemet så den biten kommer fortfarande vara riktigt hemsk


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Alarcron:

ÄNTLIGEN! Mer zombie slakt till min fina designer pryl!

Apple iWii?


signatur
Medlem

Hoppas att spelet kommer med en eller två burkar koffeinpiller, lär man behöva om man ska orka spela igenom det här sömnpillret. Såg ju inte ens 1/10 så roligt ut som xbox versionen som var sjukt roligt ( även om det led av en hel del problem).

Medlem

Men fy, det verkade ju alldeles våldsamt. Jag hade hoppats på att man skulle spela med sin Mii och krama zombiesarna tills dem blev snälla och bara ville odla blommor. Då hade jag köpt det.

...Eller inte.

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

Haha, ja grattis, verkar ju vara mkt slakt när zombiesarna står så fånigt glest.. verkar svårt att eskortera folk i wii versionen...

på xboxversionen var det ju ett hav av zombies.. köp en xbox, så kan ni få köpa det till xbox för en bra penning av mig!

Eller hur, det kommer ju bli skit lätt att rädda alla.

Släpp Dead Rising 2 istället!

Medlem

Tycker det var helt okej


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Dom vill uppnå max 100 zoombies i bilden samtidigt, därför rätt dålig grafik. Dock skiter jag fullständigt i det, blir spelet roligt så kommer jag köpa det. Sålde DR till 360 för ett bra tag sen då jag aldrig orkade spela igenom pga piss styrning!

1
Skriv svar