Company of Heroes blir gratis onlinespel

Robot
Medlem
Company of Heroes blir gratis onlinespel

Har spelet detta spel väldigt mycket, bara LAN dock. Det är bästa WW2 spelet i värden!! Förutom BF1942.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kul! Det här tillsammans med world in conflict är de enda strategispelen jag gillar!

Medlem

Hahaha detta är ju bull. Varför skulle det bli gratis? :S Dom håller ju på med playtest betan som kommer kanske kosta en summa pengar med reward units och dylikt.

Det måste va ett helt annat spel och kommer inte kunna spela mot Retail-versionen.

Inaktiv

Ja, alltså det är ett helt nytt spel och inte det som säljs i affärerna. Men jag ser att det var lite otydligt i nyheten så jag skriver om lite!

Medlem

Grymt bra, hoppas dom gör likadant med Dawn of War 2!:P

Medlem

SWwwwwwwwwwwwwwweeeeeet

Medlem

CoH var kul i betan, men det blev gammalt väldigt snabbt. Jag har spelat det typ två gånger sen jag köpte det.

Bästa ww2 spelet är för övrigt Red Orchestra

Alltid kul med gratisversioner dock.

Medlem

Ruggigt gamla nyheter det här. En asiatisk variant av coh... och därmed anime-iserat, som någon nämde här ovan.

Medlem

Gott ...fan ska det vara animerat! :@ jävla asiater...alltid animera alla spel

Medlem

wtf? känns som att all realism just lämnade rummet


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Hoppas bara de behåller samma höga kvalite som CoH gjorde.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Hahaha detta är ju bull. Varför skulle det bli gratis? :S Dom håller ju på med playtest betan som kommer kanske kosta en summa pengar med reward units och dylikt.

Det måste va ett helt annat spel och kommer inte kunna spela mot Retail-versionen.

Läs nyheten MUPP.

Det är inte COH utan ett spel baserat på COH.

Medlem

LAME!
köpte CoH och CoH: Opposing Fronts från Steam för typ 1,5 veckor sedan... för över 200kr.

annars - Ett mycket bra spel!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av corporaln0ll:

Hahaha detta är ju bull. Varför skulle det bli gratis? :S Dom håller ju på med playtest betan som kommer kanske kosta en summa pengar med reward units och dylikt.

Det måste va ett helt annat spel och kommer inte kunna spela mot Retail-versionen.

Läs nyheten MUPP.

Det är inte COH utan ett spel baserat på COH.

Fast läser du posten efter istället för att kommentera direkt, så ser du att nyhetsskribenten har skrivit om nyheten i efterhand.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av corporaln0ll:

Hahaha detta är ju bull. Varför skulle det bli gratis? :S Dom håller ju på med playtest betan som kommer kanske kosta en summa pengar med reward units och dylikt.

Det måste va ett helt annat spel och kommer inte kunna spela mot Retail-versionen.

Läs nyheten MUPP.

Det är inte COH utan ett spel baserat på COH.

Du får ju ta och hänga med lilla gubben.
Skrev det innan nyheten ändrades.

Medlem

Jag älskar COH, så jag ser fram emot det hära

Inaktiv

What the--? Gratis? Intressant...

EDIT:
Dålig rubrik, CoH blir inte gratis - det är kommande CoH Online som blir gratis.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Medlem

Tror inte detta kommer till oss alls, om jag ska vara ärlig. Verkar vara en helsatsning på den asiatiska marknaden, finns säkert enorma summor pengar att tjäna där.

Medlem

fan va värt, jag har funderat över att någon skulle göra något liknande. Konceptet är underbart, hoppas bara dom lyckas få ihop allt.

Medlem

Underbara nyheter till ett underbart spel.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

mmm, 40-50 grejer i ett skilltree att unlocka, kostar 1€ styck -- vipps har de dragit in samma pengar som för ett fullt spel på något litet tjaffs. 10% inser att det bara är att köpa allt rakt av och gör det (men inser att det är skit), 80% går på scamen, 10% skrattar och rycker på axlarna...

PROFIT!!!!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Underbart spel, men skeptisk till microtransaktions införningen, De tär som en här skriver att genom att betala för en massa skit som man bara behöver ibland, så är man säkert lätt uppe på ett fulltspelpris...

Medlem

Är också skeptisk till mikrotransaktions konceptet, i teorin så betyder det att den som lägger ner mest riktiga pengar på att uppgradera sina enheter har lättare att vinna vilket ju kan anses vara lite unfair. Förhoppningsvis så löser dom det så att det inte behöver bli så. Hoppas att Dice löser detta i BF Heroes också.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

förstår varför folk är skeptiska, dock så ska bfheroes bara "sälja" saker som har med utseendet att göra och inte att man blir bättre.
ingen aning om dom håller det uttalandet eller hur CoH kommer fungera på samma sätt. vi kan bara vänta och se. deras ide som heroes är att se till att många lirar, även om dom inte betalar. så det våre dumt att göra nåt som skulle få dom som inte betlar att bli totalt ointresserade av att spel där dom tvingast i underläga.

Medlem

Nah håller mig till orginalspelet + expansionen

Inaktiv

De kunde göra som DotA i CoH tycker jag

Medlem

Asiater älskar mikrotransaktioner

12
Skriv svar