EA-boss: "Jag hatar E3 som det är nu"

Medlem

Är det bara jag som förväntar mig en länk till källan efter ett citat som detta?

Medlem

Visst var de gamla E3 häftiga och så, men jag föredrar som det är nu. Focus på spelen och inte på brudar och bling-bling.

Medlem
Skrivet av zlax:

Är det bara jag som förväntar mig en länk till källan efter ett citat som detta?

Ja..

Medlem

Jag hatar EA som dom är nu

Är EA ledsna för att dom inte har plats för alla boothbabes? Aaaaaw. Stackare.

MFC
Medlem

Förutom att han kan ha rätt så...

"jag hatar EA som det är nu"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av zlax:

Är det bara jag som förväntar mig en länk till källan efter ett citat som detta?

nää, jag tar gärna en!

Medlem

E3 skall ha blivit sämre, det säger alla och ändring ligger i luften. Jag tror inte någon över 14 tror att dessa missnöjen beror på avsaknad av boothbabes dock. Lättklädda våp har sin plats, en spelmässa är inte en av dem.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tycker synd om Booth babes'en dom får gå arbetslösa

Medlem

Rätt roligt att läsa kommentarerna i den här tråden då väldigt många verkar gå till attack mot EA, som om de vore de enda som ogillar E3 i dess nuvarande form.

Hur många utvecklare avstod inte E3 i år? Hur många utvecklare har inte framfört sitt missnöje med mässan sedan den ändrades? Det är inte bara EA som är missnöjda med hur E3 har utvecklats, det är en stor del av branschen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

E3 skall ha blivit sämre, det säger alla och ändring ligger i luften. Jag tror inte någon över 14 tror att dessa missnöjen beror på avsaknad av boothbabes dock. Lättklädda våp har sin plats, en spelmässa är inte en av dem.

Hehe nej såklart. Var ju inte 100% seriös heller. Vill bara retas med ea lite :). Sen tycker nog ingen att E3 har blivit bättre.

Medlem

ja E3 va faktiskt ganska blekt i år. ingen supernyhet. förutom ms pungspark på sony med ffxiii

Medlem
Skrivet av John:

E3 har gått emot att innehålla färre "announcements" och mer "hands-on", som en direkt konsekvens av att det är färre besökare. För oss journalister är det värdefullt att få känna på spel och inte bara se dem på bild. Men dessa intryck kommer förstås först efter mässan.

För en stund sedan var en duktigt jetlaggad Tompa inne på redaktionen och lämnade av kameror och laptops. Ge honom ett par dagar så är jag helt övertygad om att människan kommer att börja spruta ur sig nedskrivna intryck åt både höger och vänster.

HALLÅ KÄLLA PÅ CITATHELVETET? som flera ber om här. vem fan bryr sig om nån jävla tompa.


signatur

bäst

Inaktiv
Skrivet av AstroCreep:

Alla kläcker att E3 va bättre förr men de är ingen som säger varför...

Precis, jag märker ingen skillnad på det som läsare. Nyheterna är desamma, den enda skillnaden är för dom som skulle velat åka dit och varit på plats eftersom det inte går längre.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av AstroCreep:

Alla kläcker att E3 va bättre förr men de är ingen som säger varför...

Precis, jag märker ingen skillnad på det som läsare. Nyheterna är desamma, den enda skillnaden är för dom som skulle velat åka dit och varit på plats eftersom det inte går längre.

Frånvaro av fler företag än vanligt? En ganska solklar anledning i min uppfattning varför folk tycker E3 blivit sämre.

Men så långt tänkte ni antagligen inte eftersom ni inte håller koll på vilka företag som är där och visar upp sina titlar?

Tror detta mer är en förbannelse för oss som håller lite koll på titlar som man vill se framöver utan dom riktigt stora titlarna och dessa sen lyser med sin frånvaro tackvare att det inte är värt att visa sig på e3. Är man helt blind och blir nöjd med det man får se så finns det ju ingen anledning att gnälla.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Jag hatar EA som dom är nu

Är EA ledsna för att dom inte har plats för alla boothbabes? Aaaaaw. Stackare.

Ja just ja, de är inne att hata EA, precis som med Uwe Boll...

Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Fargo:

Jag hatar EA som dom är nu

Är EA ledsna för att dom inte har plats för alla boothbabes? Aaaaaw. Stackare.

Ja just ja, de är inne att hata EA, precis som med Uwe Boll...

Uwe Boll är för böveln 100 gånger bättre än EA


signatur
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Fargo:

Jag hatar EA som dom är nu

Är EA ledsna för att dom inte har plats för alla boothbabes? Aaaaaw. Stackare.

Ja just ja, de är inne att hata EA, precis som med Uwe Boll...

Uwe Boll är för böveln 100 gånger bättre än EA

Uwe boll ..... ständigt denne Uwe boll HA HA HA HA


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Skrivet av John:

E3 har gått emot att innehålla färre "announcements" och mer "hands-on", .

Och där har vi förklaringen till att booth babes
togs bort


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av John:

E3 har gått emot att innehålla färre "announcements" och mer "hands-on", .

Och där har vi förklaringen till att booth babes
togs bort

Synd ville gärna ha mer "hands on" på dem.:heart:


signatur
Medlem

Det är ju vanligt folk som ska köpa spelen, fattar inte varför de stänger ute sina kunder

12
Skriv svar