Team Fortress 2 patchat

Robot
Medlem
Team Fortress 2 patchat

Är det någon som spelar det fortfarande? Tröttnade nästan direkt...

Medlem

Kan inte sluta!!11one Alla andra spel får vänta.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Jag spelar när jag känner fär det

Medlem

Tänkte inhandla en OB, TF2 verkar ju apball


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Johan:

Är det någon som spelar det fortfarande? Tröttnade nästan direkt...

Team Fortress 2 måste väl ändå vara ett av de mest spelade onlinespelen, gissningsvist efter CS dock


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Jag tröttnade ganska snabbt också, men får kanske testlira lite igen med alla dessa ändringar. Synd att man måste börja achievmentwhora ;D


signatur

Videomupp

Inaktiv

Har en irriterande ljudbugg! Ibland när man lirar så slutar allt ljud att funka, så måste man starta om spelet (vilket tar ett jäkla år)

Men annars är TF2 det enda jag lirar för tillfället ^ ^

Inaktiv

TF2 är ju skitkul!

Medlem

Jag spelar TF2 så "ofta" jag kan, är ju mest roligt om man spelar på sin vanliga server med folk man halv-känner och sen så har man ju annat för sig också.
Innan var det CS:S, men sen efter TF2 kom i Okt/Nov så har jag knappt spelat CS:S en enda gång. Och då hade jag snitt på 10-15timmar/veckan.

Ne, TF2 är ett riktigt bra spel utan tvekan. Och troligtvis ett av dom mest uppdaterade spel också.

Inaktiv

Älskar verkligen Team fortress 2.

Jag och min polare Moses (mosoloa1 här på fz)
vi brukar lira ganska ofta

Vi har båda Ubersaw så vi brukar samarbeta med varandra genom att en sätter på uberchargen medans den andra hugger fyra slag så den får 100 %. Sedan sätter han på ubercharggden och den andra hugger fyra slag igen. ahaha

Man skrattar när man spelar tf2 och det är roligt.

Acheivements

Medlem
Skrivet av showerguy:

Älskar verkligen Team fortress 2.

Jag och min polare Moses (mosoloa1 här på fz)
vi brukar lira ganska ofta

Vi har båda Ubersaw så vi brukar samarbeta med varandra genom att en sätter på uberchargen medans den andra hugger fyra slag så den får 100 %. Sedan sätter han på ubercharggden och den andra hugger fyra slag igen. ahaha

Man skrattar när man spelar tf2 och det är roligt.

Acheivements

haha stämmer så väl, vi äger sönder.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Rätt jobbigt me dessa acheivements, har dock alla pyro vapen och medics.. Fick ju sista sågen pga att dom drog ner kraven på Medic!

Inaktiv

tröttna?
jag har lirat det sen betan, och jag ÄLSKAR det än


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av bleak:

Har en irriterande ljudbugg! Ibland när man lirar så slutar allt ljud att funka, så måste man starta om spelet (vilket tar ett jäkla år)

Men annars är TF2 det enda jag lirar för tillfället ^ ^

bind <key> snd_restart

problemet löst!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

TF2 är ju för fan underbart!
Goldrush, "the well" CTF riggad <3 många nya banor har kommit upp och de äger totalt! Sen finns ju poängsystem så som i CS vilket är ganska kul i sig

TF2 tills SC2 kommer ^^

Medlem

showerguy & mosoloa1, ni suger. =P
Finns inget värre än sån ryck-medics.
Okej, dom som är värre är ju Soliders & Demomen som inte förstår innebörden av att skjuta iväg medics med über genom explosioner. Sen när dom väl är separerade så blir det våldtäkt av medicen utan über.

Inaktiv
Skrivet av gryzor:
Skrivet av bleak:

Har en irriterande ljudbugg! Ibland när man lirar så slutar allt ljud att funka, så måste man starta om spelet (vilket tar ett jäkla år)

Men annars är TF2 det enda jag lirar för tillfället ^ ^

bind <key> snd_restart

problemet löst!

<3

Medlem

Jepp. TF 2 äger.
Har spelat det sen det kom ut.

Medlem

Va? Har det kommit att man får olika mycket vapen beroende på hur länge man spelat? Så var det inte från början väl?
Tur jag slutat spela i så fall för sånt tjaffs hatar jag. Ska vara jämna villkor när varje runda börjar.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Men jösses. Är inga uber-vapen man får direkt. Det är ju inget sjukt övertag man har med dom vapnena. Och det är inte beroende på hur länge man spelet. Utan om man klarat några achivements eller inte. Det är inget tjaffs, dom uppdaterar spelet med nytt innehåll och skapar en utmaning för att införskaffa innehållet. Riktigt bra anser jag.

Det är som sagt inte olika mycket vapen, utan bonus vapen man kan låsa upp. precis som i BF 2.

Medlem

Själv har man inte kunnat upptäcka några buggar i och med att den värdelösa tjänsten Steam verkligen är vägrar låta mig spela.

"Validating"
....
"Validating 100%"
....
"Preparing to run game"
.....
"Validating"

Där får man för att man betalar 500:- för ett spel med en påtvingad skittjänst..

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Själv har man inte kunnat upptäcka några buggar i och med att den värdelösa tjänsten Steam verkligen är vägrar låta mig spela.

"Validating"
....
"Validating 100%"
....
"Preparing to run game"
.....
"Validating"

Där får man för att man betalar 500:- för ett spel med en påtvingad skittjänst..

TF2 kostar bara 150kr om man köper det i lösvikt.

Steam var skräp första tiden efter releasen... men har sedan länge fungerat felfritt för de flesta. Trist att du har problem men det går nog att fixa. Testat köra "Validate" själv genom att högerklicka på spelet ?

Medlem

Jag köpte spelet i Orange Box när man inte kunde köpa det löst. Då betalade jag 500kr. Ja, jag har testat att köra Validate på det sättet, antningen så stannar laddningen på 100%, eller så står det att spelet inte fungerar för tillfället och att jag skall testa senare.

Det är sådan skit som Steam som får en att fundera över vad man skulle tjäna på att bli pirat..

Medlem

kebbe_90: Att piratkopiera löser ju precis ingenting när det gäller Valves onlinedel.
Om du nu inte vill köra singleplayer endast.

Enda problemen jag brukar har med Steam är att det är "Not Responding" när jag stänger av min dator, så jag får klicka att jag ska stänga programmet innan datorn stänger sig själv. Samt då att det är rätt slött när man ska installera spel, brukar ta 300år att ladda ned datan när det går i 100-200kb/s.

cleor: Som någon skrev. Så måste man klara av en massa achievements för att få tillgång till vapnena(vilket abusas rätt bra när något nytt blir tillgängligt). Men dom vapen man får har både för och nackdelar. Vissa ger mer i skade, samtidigt som du får mindre hälsa. Andra har få skott och lång reload, medans man kan skjuta iväg eldklot på långtavstånd. På så sätt så kvittar det vilka vapen man har, man kan alltid klå folk.
För tillfället så är det Medic & Pyro som har fått nya vapen(3st var). Och kan även nämna att det är EN DEL pyros på servrarna som försöker få till sina achievements så dom får sina vapen. Vilket gör det lite halvtråkigt att spela, när alla är samma klass. Efter 2-3veckor så brukar det dock bli normalt igen.

dmn
Medlem
Skrivet av Fargo:

Det är som sagt inte olika mycket vapen, utan bonus vapen man kan låsa upp. precis som i BF 2.

Dom upplåsbara vapnen i BF2 är förvisso mycket bättre än dom man har från början...

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Jag köpte spelet i Orange Box när man inte kunde köpa det löst. Då betalade jag 500kr. Ja, jag har testat att köra Validate på det sättet, antningen så stannar laddningen på 100%, eller så står det att spelet inte fungerar för tillfället och att jag skall testa senare.

Det är sådan skit som Steam som får en att fundera över vad man skulle tjäna på att bli pirat..

Testa att radera TF2 (Delete Local Content) och ladda hem det igen via steam. Detta kan lösa problemet.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag skall testa det, tack.

1
Skriv svar