God of War III debuterar på E3?

Robot
Medlem
God of War III debuterar på E3?

Kratos e badass!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Blir en Ps3 om/när God of War III kommer till den.

Medlem

Ännu en anledning för folket att skaffa en PS3. Vajert!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hm, var för upptagen med TimeSplitters när GoW släpptes. Kanske dags att börja nu?


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

GoW3 blir spelet som får mig att köpa en PS3, oavsett om det verkar bli bra eller dåligt. Det är GoW och jag måste ha allt GoW. Punkt.

Medlem

Det är ju knappas en överaskning. Handlar ju bara om NÄR det kommer inte OM det kommer.

Medlem

Ännu en anledning för en PS3:a, om dock en avlägsen sådan. Ubervåld ftw

Tills dess får man väl testa diverse kloner, kommer ju ett spel där man spelade Krig personifierat eller något sånt, får kolla upp namnet och slakta loss ^_^


signatur

Videomupp

ptr
Medlem

alltså ge mig!

@ lootskin, yups! köpt ettan och tvåan. går att hitta riktigt billigt och de spelen håller fortfarande grym kvalité!

Medlem

En trailer lagom till E3 vore nice ja

Medlem

PS3 + God of War = Mmmmarabou


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Ryktas om att spelet kommer till hösten, man kan hoppas det stämmer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Ti.
Medlem

*gnider händerna*

Medlem

Har velat haft God of War 3 sen tvåan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

GoW är IMBA!!!

Medlem

En av de grymmaste spelserierna någonsin, har ettan och tvåan och funderar starkt på att skaffa Chains of Olympus till PSP sen jag testade en demo. Trean är ett bra incitament att skaffa en PS3.


signatur

.slanger

1
Skriv svar