Call of Duty 5 återvänder till WW2

Inaktiv

Bra, jag saknar WW2 i COD serien. Fast 3an var lite... off.. Gillade inte 4an, asså spelet var bra men inte för COD.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

neeeeej buuuu!!!

Medlem
Skrivet av WebPiraten:

Varför ww2 när ww1 finns?

På julafton firade britterna och tyskarna jul tillsammans
sen dagen efter var det fullt krig igen

Håller med dig fullt ut:up:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

COD 4 kändes som ett steg i rätt riktning, ännu en WW2 pangare känns mindre skoj, är det samma skit som alla andra WW2 fps så blir det juh inte bra någonstans.. kommer det vara som att lira ett gammalt lir med upp-piffad grafik..

Håller med folk som säger att det fortfarande finns grejer att göra om andra världskriget, men inte en jävel till spelutvecklare gör juh det, så hoppas på att ännu ett CoD som utspelar sig under andravärldskriget blir något skitballt känns lite långsökt..
.. men jag hoppas att jag har fel!

Medlem

ww2 äger.

(ööö? :S )


signatur

R.I.P The_maxx

ptr
Medlem

Coop... wehey! men såklart inte på samma konsol. Kan nog fan sätta en femhundring på det.

Medlem

Kul och spela som tysk då.. Dom vann inte så mycket.. Inga stora intressanta "Operations" Som de vann förutom Market Garden i Holland, då Allierade misslyckades med att hålla broarna.

Annat fall: Operation Barbarossa
Result: Initial Axis operational victories, overall strategic Axis failure.

Medlem

Jag skulle inte tacka nej till ett Vietnam spel istället.

Medlem

F*n!! 3an sög ju typ, enligt mig iaf.


signatur

B lup

Medlem

YEEES.... omg har saknat STG44,Kar 98K BOLT ACTION SKILLS FTW


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Proppen:
Skrivet av nudelsdesign:

Fattar inte heller varför ingen vågar göra ett spel där man lirar som tysk i andra världskriget. Eller ryss när de fortfarande var allierade med tyskland.

Skillnaden mellan ryssarna och tyskarna var ju knappast stor. Vet inte vem som hade ihjäl mest folk egentligen. Hitler eller starlin.... Däremot bytte de sida så det är väl därför det är ok att spela ryss.

Och USA kan ju bara hålla käften, som fortfarande hade än tämligen sträng ras ideologi mot de svarta när de skulle ut och besegra ondskan i europa och befia oss från tyskarna...

Stalin.

mm sant, Stalin var typ godlike om man ska använda cs termer för p13isar

Medlem
Skrivet av Proppen:
Skrivet av Lerner:

YES !! älskar Cod 1, UO , Cod 2 !! hoppas detta kommer bli lika bra, fast... Cod 3 sög ju hårt... men hoppas dom lärde sig en läxa!

Glo på The thin red line grabbar, så ni får lite stilla havskrigs känsla !!

Om dom gör detta rätt kan det bli asgrymt !

iof är den filmen mer filosofisk än realistisk

hoppas du inte sa något negativt nu... Ò_Ó

Medlem

Gött med coop. Men jag hade velat se nåt annat... typ vietnam eller korea. Men det blir säkert bra ändå.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Gött med coop. Men jag hade velat se nåt annat... typ vietnam eller korea. Men det blir säkert bra ändå.

Koreakriget var ju dock väldigt likt WW2, då det var typ samma vapen och sånt

Inaktiv

gött tillbaka till ww2 hoppas dom gör detta bättre än cod3. och corporaln0ll vet du ens vad du snackar om

Medlem

Helt värt att köpa ! WW2 is the shit när det gäller fps =P. Och med Co op SÅ är det ett garanterat köp !

Medlem

Redmac: "Co-Op" -


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

hoppas verkligen att man kan lira co-op på samma konsoll annars känns det ganska meningslöst imo!

Medlem

Men suuuuuuuuuuuck.

Medlem
Medlem

Fan vad tråkigt med WW2.

Inaktiv

Fan va fint med cod 5 längtar, fast är nog minst 1 åt kvar till det om inte längre.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Bra, jag saknar WW2 i COD serien. Fast 3an var lite... off.. Gillade inte 4an, asså spelet var bra men inte för COD.

Håller med dig te 100% cod var gjort för ww2.

LänghtaRnn som fan

Skrivet av Nudelsdesign:

...så vi skall vänta 100 år till, finns ju massor av filmer i ämnet om tyskar, gjorda av tyskar Der Untergang till exempel. Skitbra film. http://www.imdb.com/title/tt0363163/ Man behöver ju inte spela fånglägesvakt på auswitchz direkt...

Nej jag håller med dig 100% jag vill också lira som Tysk men företagsvis anser de väl fortfarande att det är för mycket av en risk, vilket känns löjligt efter sånhär lång tid.

Som du sa man behöver ju inte spela SS eller nån officer eller något utan bra vanlig Wermacht / Luftwaffe eller vafan som helst standard Infantry Tysk Soldat.

Medlem

åh nej, inte ww2 igen, är så jäkla trött på ww2. kan de inte komma på något roligare och mindre uttjatat krig att göra spel kring.

Medlem

det är där Cod hör hemma! Mycket bra nyheter!


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Coop är nice, men gillar inte att det är mest om kriget i asien. Är mer förtjust i europa kriget, om man nu kan kalla det förtjust. Är åtminstone mer intressant i historie böcker och filmer. Fast ryska offensiven blir najs. Ryska biten i cod2 är nästan den bästa i spelet.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

vafan why? de borde ju göra något i stil med 20-30 år framåt ett 3rd world war eller något. ww2 är så sjukt uttjatat eller?

coop, däremot är riktigt bra! gogo iaf på xbox kanske inte på PC som vanligt..

Medlem

Sci-fi är minst lika uttjatat.

Inaktiv

Som flera andra har sagt så tycker jag även att man ska kunna spela tysk, vore riktigt roligt imo.
Ta t.ex. stalingrad, eller varför inte invansionen utav kreta

Medlem

This will rock N roll , lär ju dyka upp gameplay vids inom nån månad eller tre :D.

Villlll lätt se det in action i cod4 motorn :D.

Skriv svar