Age of Conan slår rekord?
Jag körde beta från februari nån gång men har inte lirat på en månad nu. Jag tycker inte spelet har något nytt alls att komma med förutom uppdaterad grafik. Det är samma grind efter levels, samma fed-ex/samla 20 råttsvansar quests... samma löjliga story där just DU (uhm... och alla andra som lirar spelet då...) är den unika utvalda som ska rädda kungariket!
Men men... det finns säkert massa folk som kommer lira det. Det har onekligen rätt spektakulär grafik, speciellt några riktigt FETA städer med vackra utsikter som får det WoW har att erbjuda kännas som en liten kampingplats.
Men på det stora hela bryter inte Age of Conan några nya vägar på något område utan det är de vanliga funktionerna förpackade i ny grafik.
-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.
Jag ska tydligen oxå ha "early access". Men var f.. får jag tag på clienten! Har inte fått något mail eller nåt med nerladdings länk! Och söker jag på AoC Installer hittar jag bara USA version! Känns nästan som 5$ åt skogen!!
Hmm, Det borde finnas en riktigt fet länk som inte går att missa om du loggar in på
[https://register.ageofconan.com/account]
Om du har köpt Early Access så måste du ju ha registrerat dig där, så logga in där och kolla högst upp på "startsidan".
"Totalt. Jävla. IG!"
Jag ska tydligen oxå ha "early access". Men var f.. får jag tag på clienten! Har inte fått något mail eller nåt med nerladdings länk! Och söker jag på AoC Installer hittar jag bara USA version! Känns nästan som 5$ åt skogen!!
Om du loggar in på ditt konto så skall en länk till klienten finnas på första sidan. Har du ingen länk med "Välkommen till Early Access..." där så är du inte med.
// edit
Arg, brorsan var före.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Spelar Early access och är väldigt nöjd med spelet, då ska tilläggas att jag också spelade betan sen några månader tillbaka.
Var oroligt under betan då det fanns så mycket buggar och spelet flöt så dåligt men, tro det eller ej, releaseversionen är faktiskt rätt så finslipad.
Ovanligt bra och problemfri release av ett MMO...fast så kanske jag inte kan säga då det trots allt inte är släppt "på riktigt" ännu.
Men helt klart en frisk vind för MMOs, även om det såklart är rätt så överhypat som det mesta.
Bara nått till lvl20 så kan inte säga riktigt vad jag tycker om spelet eller betygsätta förrens jag testat lite på maxlvl. Men hitills är jag nöjd.
Kanske inte så revolutionerande som de marknadsfört det som, men det är ändå lite annorlunda.
Återstår att se hur bra Funcom är på att lägga till nytt innehåll till spelet genom patchar.
Hmm, Det borde finnas en riktigt fet länk som inte går att missa om du loggar in på
Om du har köpt Early Access så måste du ju ha registrerat dig där, så logga in där och kolla högst upp på "startsidan".
Ok, Ne jag har ingen sådan länk! Men om jag trycker på "Purchase Early Access" Står det "No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum" Och jag har min "The Killer Rhino" Men varför i helv... kan jag inte köra ?
Ok, Ne jag har ingen sådan länk! Men om jag trycker på "Purchase Early Access" Står det "No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum" Och jag har min "The Killer Rhino" Men varför i helv... kan jag inte köra ?
Anledningen till att det står "No upgrades available. This subscription is already upgraded to the maximum" är att det är slut på antalet Early Access-nycklar - det finns inga kvar att köpa.
// edit
Om du kollar ditt bankkonto så ser du att de inte har dragit några pengar från ditt konto. Det gör de bara om man får en Early A.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Då har du nog tyvärr inte någon Early Access för de tog slut i Torsdags/Fredags förra veckan (eftersom det står "No upgrades available").
"The Killer Rhino" får man ju om man har förhandsbokat spelet, inte när man köper Early Access, så Noshörningen kan du använda sedan när spelet släpps den 23:e.
/Edit
*Suck* Nu var det jag som var slö
"Totalt. Jävla. IG!"
Spelat conan i 2 dagar nu, var lite lurigt de första timmarna, att inse hur allt hängde ihop, mycket nytt om man jämför med wow, klart man slipper ju inte grindingen helt, men vilket spel gör man det?.
Underbar storyline, underbara miljöer, för mig unika och jättebra combosystem, spelat upp en demonologist samt barbar och ranger till låglevels, vänta er mer hybridtänk än renodlade som i tex wow, mage, hunter, och warr.
Mycket nöjd med spelet!.
See u ingame!
Retro.
Ganska väntat.
Love this game!
BTW: Söker members på -Crom PVE- som vill joina en svensk casual guild, 18 år eller äldre.
/tell Kaylin
AoC äger WoW ur alla perspektiv. Kan faan inte komma på en enda sak som WoW har som inte AoC gör bättre utöver alla nya features. Skulle väl vara Kalle Anka grafiken, men den kan jag klara mig utan.
ÄNTLIGEN!
WoW konton closed - Checked.
Skönt att AoC kräver bra burk, slipper man alla småglin!
*Flame On*
Here have another slice,
Pizzabagarn:P
Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.