Soldier of Fortune: Payback

Medlem

"Handlingen är ett pinsamt hopkok med terrorister som egentligen är slavhandlare, som är rumspolare med knarkodlare och extraknäcker i oljeindustrin med en jättehemlig organisation som lurade vår hjältes kompis"

Haha, fan va roligt skrivet. De visste inte vilka badguys de skulle ta med så de tog med alla m.a.o.

Roligaste sågningen på länge


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Det skumma är ju att SoF2 ja t.o.m SoF1 känns mer avancerat än detta, kan det vara tro att man lade ner mer hjärta och tanke i de spelen!? Tror faktiskt det.
Detta är ju bara gamla Doom eller Quake fast med dagens grafik.......Nej ursäkta nu hädade jag, Quake1 skulle ju faktiskt spöa detta spelet på i stort sett alla punkter förutom i polygoner. Snacka om sorgligt alltså.


signatur
Medlem

hahaha.. Lät som terroristerna var finländare iaf att dom vill använda kniven så mycket..

och såklart blir spelet dåligt utan en Mullins som actionhjälte.

Medlem
Skrivet av Loading:

hahaha.. Lät som terroristerna var finländare iaf att dom vill använda kniven så mycket..

Niiiiven...

Medlem

ROFL
Bästa recensionen EVER

Per Larsson är en KUNG!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Klarade av detta skitspel för någon månad sen och det var fan roligt i början och skjuta ihjäl fienderna men efter 5-10 minuter så var det tråkigt igen. B-känslan kändes igenom HELA spelet och det var ingen bra känsla.

Sista bossen är rent utav helt patetisk och det är riktigt dålig uppgörelse! Och slutet är bland dom dåligaste jag sett i min hela spelarkarriär!

Nej, AKTA ER IFRÅN DETTA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör
Skrivet av Deathwisher:

Tack för en kul recension! Glöm dock ej bort att läsa igenom texten en eller två gånger innan publicering för koll av stavfel.

Vi korrekturläser alltid alla texter innan de publiceras. Jag kikade igenom denna igen nu men hittade inga stavfel - vilka syftar du på?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Deathwisher:

Tack för en kul recension! Glöm dock ej bort att läsa igenom texten en eller två gånger innan publicering för koll av stavfel.

Vi korrekturläser alltid alla texter innan de publiceras. Jag kikade igenom denna igen nu men hittade inga stavfel - vilka syftar du på?

Inte alltid lätt att hitta fel och ännu svårare blir det med ert aprilskämt. Helvete vad lurad jag blev. Först läste jag inte texten utan blev mest förbannad för att webläsaren gjorde en redirect. Trodde först ctrl eller alt hade fastnat men de hade de inte. Sen startade jag om webläsaren men det hjälpte inte det heller. Mest pinsamma är att en kollega på jobbet fick påminna mig om att det är första april idag.

Citat:

Männsikor som tål kulor. Det är frukansvärt konstigt.

Medlem

Gode bra spel!

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Deathwisher:

Tack för en kul recension! Glöm dock ej bort att läsa igenom texten en eller två gånger innan publicering för koll av stavfel.

Vi korrekturläser alltid alla texter innan de publiceras. Jag kikade igenom denna igen nu men hittade inga stavfel - vilka syftar du på?

Inte alltid lätt att hitta fel och ännu svårare blir det med ert aprilskämt. Helvete vad lurad jag blev. Först läste jag inte texten utan blev mest förbannad för att webläsaren gjorde en redirect. Trodde först ctrl eller alt hade fastnat men de hade de inte. Sen startade jag om webläsaren men det hjälpte inte det heller. Mest pinsamma är att en kollega på jobbet fick påminna mig om att det är första april idag.

Citat:

Männsikor som tål kulor. Det är frukansvärt konstigt.

Vad svamlar han om?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det mest intressanta är väl att både Raven och Activision har tillåtit detta spelet att nå spelhyllorna haha! Undra om de själva testat det innan?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Vad svamlar han om?

Aprilskämtet svamlar han om;
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24109

Medlem
Skrivet av RacyCorn:

Ärligt talat till 360 så tyckte ja detta var asskoj men te PS3 så kanske det failar lite men ja enligt mig så är det ett värdigt köp om man älskar skjut spel ed duglig grafik och till ett så billgt pris som denna shooter.....

Same shit?

Med lite mer tid och en John Mullins som huvudkaraktär så kunde det här spelet blivit bra.

Rätt töntigt dialog, men det var ändå rätt kul att spela spelet! Massor av vapen och massor av blod, vad mer kan man begära?(A)

Ska bli kul att spela upp4öljaren, kul aprilskämt det där med 4!?!? 4 är egentligen bokstaven mellan d och g!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ska bli kul att spela upp4öljaren, kul aprilskämt det där med 4!?!? 4 är egentligen bokstaven mellan d och g!

E?

Medlem

Värsta är ju att slutet öppnar *ör en sequel

Medlem

Jag skulle ge en 2a


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag såg recensionen på Gametrailers och tyckte att det såg helt okej ut, jag menar, det är ju faktiskt ett budgetspel. Tror nog att jag ska köpa det till Xboxen faktiskt.

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av nudelsdesign:

Vad svamlar han om?

Aprilskämtet svamlar han om;
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24109

Det är ju en helt annan artikel/nyhet. Vad har det med Soldier of Fortune: Payback att göra?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Glöm det, första april är över.

Medlem

Spelet var inget vidare i effekter och andra detaljer. Extremt kul med multiplayer, men man kan inte skriva ngt så det finns ingen konversation med dom andra spelarna. rekomenderas att spela på internet

12
Skriv svar