Tävling - vinn PEGI-tröjor!

Robot
Medlem
Tävling - vinn PEGI-tröjor!

jag vinner

Medlem

Snygga tröjor

köper en även om jag inte vinner moahaha!

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

ööj de slutar på min födelseda, hoppas man vinner nått då:D här är mannen som aldrig vinner:P

signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Hehe, ge mig sex!

Medlem

Äh, orkar inte ens delta... jag vet att mina motiveringar är för dåliga iallafall.

Medlem

Oiih, gratis t-shirt är juh alltid bra. \o/

Sen det faktum att man har en tendens att inte vinna är väl mindre bra..

Medlem

Äsch kan man inte köpa dem nånstans?

Medlem

Nä,nu får ni ta och sluta med gamer-relaterade priser,annars blir man så ledsen när man inte vinner:(

Medlem

Har aldrig vunnit nånting, men får hoppas att turen vänder nån gång.

Medlem
Skrivet av lapa:

jag vinner

Medlem

Vilken maxXxad tävling!

Medlem

Får se om man vinner något denna gången då Aldrig får man något.

Hoppas det är hyffsat schyssta tröjor bara, så dom inte sitter som ett påslakan.

Inaktiv

En sådan där T-shirt vill jag verkligen ha! Hoppas bara FZ håller med mig om min PEGI-märkning.

Inaktiv

fanken jag glömde skriva vilket motiv jag skulle ha
Skulle valt +18 haha ^^
Sen diggar jag svars alternativen

signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Om jag inte vinner finns de att beställa då? ...skulle vilja ha en sådan där bad language...samt skulle det vara nice med en bra förklaring på vilka storlekar som fanns att välja mellan

signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

haha glömde också bort vilket motiv jag skulle ha men bad language xD

Inaktiv
Skrivet av Bagge:

haha glömde också bort vilket motiv jag skulle ha men bad language xD

Knas. Jag trodde man skulle skriva en motivation.

Måste nog sluta käka råa ägg.

Medlem

Vinna en pegitröja? jag fick min gratis på dataspelsseminariet i sveriges riksdag för 2 veckor sen
Ville ha en bad language, men fick en violence...

signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

MFC
Medlem
Skrivet av lapa:

jag vinner

grattis i förskott dårå

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hoppas att seriösa svar vinner den här gången, och inte nån "producenten var het"-märkning.

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av lapa:

jag vinner

grattis i förskott dårå

thanks m8

Medlem

Hoppas

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av kabex:

Hoppas att seriösa svar vinner den här gången, och inte nån "producenten var het"-märkning.

Bara för att du var överseriös

signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv

aa minns assassins creed svaren som var långt ifrån seriösa.

signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Mitt svar var väldigt seriöst. Men sen så ska man vara seriös.

Inaktiv
Skrivet av kabex:

haha vad tror du egentligen...det är ju fragzone som har tävlingen, oj FZ menade jag ju

MFC
Medlem

jag vann en T-shirt i en programmeringstävling arrangerad av Microsoft.. för mig innebar det top-100 placering.. nu är det top-20 och här behövs ingen hjärnkraft (inte för mig iaf) och ställer man det i proportion till top-vinsten så är mina chanser NOLL.

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

jag har redan några, dom sponsrade oss på dh något år. vilket som, riktigt sköna och snygga tröjjor. nog dom jag använder mest i min garedrob

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Men sen så ska man vara seriös.

Det är rätt!:D

12
Skriv svar