Nyutgåva av Portal gratis för alla Geforce-användare

Medlem

Är det något att tanka ned för oss som redan har Portal? Svara!!!

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Är det något att tanka ned för oss som redan har Portal? Svara!!!

Har väl redan svarats på i tråden ett antal ggr,det är ett förlängt demo..

signatur
Medlem

Dessa kunde man få i samband med en ny ATI drivrutin för typ ett halvår sen:
Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life 2: Lost Coast

Så det är inte helt nytt, synd att man inte får hela Portal bara

signatur

thank you, come again

Medlem

Pah, bara nått demo? :/
Tankar nu iaf, aldrig lirat speciellt mycket Portal, hos broren nångång, så det blir väl en liten upplevelse iaf.

Medlem

Nån som spelat igenom och kan bekräfta att det bara är ett demo?

Inaktiv

Detta blir kul att testa imorgon.

yesbox, det är ett demo:)

Medlem

Jahopp..va inte mycket som jag behövde, har redan allt som fanns där. Trevligt iaf.

Medlem

Så istället för att släppa sitt demo på normalt sätt som alla andra företag gör så släpps det enbart för nvidia kunder och så gör man stor reklam för det som om det vore något speciellet?
Vad valve i själva verket här har gjort är ju att släppa något sämre än vad normala företag gör genom att sätta begränsningar.
Men jag kanske har missat att det finns en portal demo redan och denna är bara lite längre och det är det som är så bra.

Medlem

6gb för en demo ? tror jag avstår.. har inte ens steam installerat längre.

Medlem

Äsch, har ju redan allt det där. Värt.

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Nice att Geforce användare får ta del ... ATi har jue varit bra men sen de klantat sig så hårt att de flesta nya drivrutiner gör att ens direct 3D ballar ur och ddirekt draw .

Sålde min gammla dator te en kompis . innan han fick den formatera jag den och la in alla senaste drivrutinger ...
I börgan spelade han bara vanliga CS , Men sen när han skulle lira lite CSS börgade problemen dyka upp med att spelet Hoppade ur direkt när han kommit in på huvudmeny (Den som kommer efter man startat spelet) Det blinkar ett par gånger sen drar den ut i windows..

Vid det laget trodde jag bara att det var en bugg via steam men ickeså nicka , När han helt plötsligt skule spela DS 1 ja Ettan!!! Så gick inte spelet . Efter en del sökningar på google så kom jag fram till att Direckt 3D inte fungerade :S ... Fick installera typ 6 Månader gammla drivrutiner lr om de var ännu älldre för att få ett fungerande Direct 3D (som inte bara ett spel använder sig ut av).. efter detta tappa jag allt tro på ATi

signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Funkar inte heller (ja, jag starta om, logga om). Fast så är det väl alltid med steam.

Medlem

6 gig för något man klarar på 10 minuter även om man inte spelat innan vet jag inte riktigt om jag tycker är värt.

Jäkla skoj spel dock, aldeles för kort demo bara.

Medlem

6gb?!?! i min steam mapp tar portal-demot 985mb uppackat och färdigt

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Nice att Geforce användare får ta del ... ATi har jue varit bra men sen de klantat sig så hårt att de flesta nya drivrutiner gör att ens direct 3D ballar ur och ddirekt draw .

Sålde min gammla dator te en kompis . innan han fick den formatera jag den och la in alla senaste drivrutinger ...
I börgan spelade han bara vanliga CS , Men sen när han skulle lira lite CSS börgade problemen dyka upp med att spelet Hoppade ur direkt när han kommit in på huvudmeny (Den som kommer efter man startat spelet) Det blinkar ett par gånger sen drar den ut i windows..

Vid det laget trodde jag bara att det var en bugg via steam men ickeså nicka , När han helt plötsligt skule spela DS 1 ja Ettan!!! Så gick inte spelet . Efter en del sökningar på google så kom jag fram till att Direckt 3D inte fungerade :S ... Fick installera typ 6 Månader gammla drivrutiner lr om de var ännu älldre för att få ett fungerande Direct 3D (som inte bara ett spel använder sig ut av).. efter detta tappa jag allt tro på ATi

Det heter börJan inte börGan

signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av theailer:

Well, det stod det iaf, kollade inte så noga då jag hade plats.

Medlem

Vill testa, men går fan inte att tanka hem något vettigt med sugkopplingarna å alla jävla download limits i de här landet (Aus)

Medlem
Skrivet av theailer:

Den drar ner Peggle Extreme, HL2 Deathmatch och HL2 Lost coast också. (Om det är fullveritioner eller inte återstår att se)

Alltid kul med gratissaker!

signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Jimpa_31:

Det heter börJan inte börGan

Hittade du bara 1 stavfel ?

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Kustartilleriet:

Funkar ju inte:(

7

Och du gör det ...IGEN. *sigh*

Inaktiv

Jag som hade tänkt köpa ett ATI-kort, men pga detta oemotståndliga erbjudande blir det ett Nvidia kort.

Medlem

Det går att välja bort HL2 DM, Peggle m.m. Totalt är det 6 gig varav Portaldemot med 8 testchambers inte är så stort.

*edit*
Tog cirka 10 minuter att spela igenom demot.

Inaktiv
Skrivet av Reciverdude:

Jag som hade tänkt köpa ett ATI-kort, men pga detta oemotståndliga erbjudande blir det ett Nvidia kort.

lol köper folk fortfarande ATI ?:$

Medlem

halvvägs genom nedladdningen när jag läste att det var ett demo...grrr fz.. grrrr

Medlem

Höhö, trodde att detta var ett skitspel. Men herregud det är ju hur kul som helst. Blir väl till att skaffa.

signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

för mig stog det att det var 1,6GB

Medlem
Skrivet av Elias O:

Höhö, trodde att detta var ett skitspel. Men herregud det är ju hur kul som helst. Blir väl till att skaffa.

Om det hade varit skitspel så hade det inte blivit FZ Årets spel. Jag lovar dig att det är bra och du har ännu bara spelat demot. Jag blir lyrisk bara jag tänker på fullversionen:)

För övrigt gillar jag att HL:Deathmatch följde med. Det har jag inte sedan förut.

Medlem

Va sne jag blir!!! jag tjackade orangebox förra veckan! *skrik*

signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av totte08:

Va sne jag blir!!! jag tjackade orangebox förra veckan! *skrik*

Det är bara ett demo ju, eller blir du alltid arg när det släpps ett demo till spelen du köpt?

123
Skriv svar