Nyutgåva av Portal gratis för alla Geforce-användare
Så istället för att släppa sitt demo på normalt sätt som alla andra företag gör så släpps det enbart för nvidia kunder och så gör man stor reklam för det som om det vore något speciellet?
Vad valve i själva verket här har gjort är ju att släppa något sämre än vad normala företag gör genom att sätta begränsningar.
Men jag kanske har missat att det finns en portal demo redan och denna är bara lite längre och det är det som är så bra.
Nice att Geforce användare får ta del ... ATi har jue varit bra men sen de klantat sig så hårt att de flesta nya drivrutiner gör att ens direct 3D ballar ur och ddirekt draw .
Sålde min gammla dator te en kompis . innan han fick den formatera jag den och la in alla senaste drivrutinger ...
I börgan spelade han bara vanliga CS , Men sen när han skulle lira lite CSS börgade problemen dyka upp med att spelet Hoppade ur direkt när han kommit in på huvudmeny (Den som kommer efter man startat spelet) Det blinkar ett par gånger sen drar den ut i windows..
Vid det laget trodde jag bara att det var en bugg via steam men ickeså nicka , När han helt plötsligt skule spela DS 1 ja Ettan!!! Så gick inte spelet . Efter en del sökningar på google så kom jag fram till att Direckt 3D inte fungerade :S ... Fick installera typ 6 Månader gammla drivrutiner lr om de var ännu älldre för att få ett fungerande Direct 3D (som inte bara ett spel använder sig ut av).. efter detta tappa jag allt tro på ATi
Kan ej skriva åäö
Nice att Geforce användare får ta del ... ATi har jue varit bra men sen de klantat sig så hårt att de flesta nya drivrutiner gör att ens direct 3D ballar ur och ddirekt draw .
Sålde min gammla dator te en kompis . innan han fick den formatera jag den och la in alla senaste drivrutinger ...
I börgan spelade han bara vanliga CS , Men sen när han skulle lira lite CSS börgade problemen dyka upp med att spelet Hoppade ur direkt när han kommit in på huvudmeny (Den som kommer efter man startat spelet) Det blinkar ett par gånger sen drar den ut i windows..
Vid det laget trodde jag bara att det var en bugg via steam men ickeså nicka , När han helt plötsligt skule spela DS 1 ja Ettan!!! Så gick inte spelet . Efter en del sökningar på google så kom jag fram till att Direckt 3D inte fungerade :S ... Fick installera typ 6 Månader gammla drivrutiner lr om de var ännu älldre för att få ett fungerande Direct 3D (som inte bara ett spel använder sig ut av).. efter detta tappa jag allt tro på ATi
Det heter börJan inte börGan
Welcome to the Manglerdome
6gb?!?! i min steam mapp tar portal-demot 985mb uppackat och färdigt
Den drar ner Peggle Extreme, HL2 Deathmatch och HL2 Lost coast också. (Om det är fullveritioner eller inte återstår att se)
Alltid kul med gratissaker!
"People don't plan to fail, they just fail to plan"
Det heter börJan inte börGan
Hittade du bara 1 stavfel ?
Höhö, trodde att detta var ett skitspel. Men herregud det är ju hur kul som helst. Blir väl till att skaffa.
Om det hade varit skitspel så hade det inte blivit FZ Årets spel. Jag lovar dig att det är bra och du har ännu bara spelat demot. Jag blir lyrisk bara jag tänker på fullversionen:)
För övrigt gillar jag att HL:Deathmatch följde med. Det har jag inte sedan förut.